Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-10, 23:09   #9
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er en halvtimes tid fra flyplassen. Det er ikke motorvei såvidt jeg husker, stort sett noe roligere, men et visst tempo er det jo... Strekningen inn til Rhodos by er sterkt trafikkert, men ikke så veldig høy fart vil jeg si. Dvs, det er vel mest busser og taxier.

Takk for infårmasjån Får tenke litt på saken. Jeg ser for meg at vi får mer enn nok å bære på med to voksne og tre småttiser på tur, så det kan vel tenkes at vi må la bilstolen stå.... Får se hvordan det ligger an når vi pakker.

Bilstolen kan ikke kobles på noen av vognene våre, nei Har planer om å ta med en litt kraftig trille vi har, med kallesje og der ryggen kan legges helt ned. Har knapt brukt den, enda vi kjøpte den da størstesnuppa var liten.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.