Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan man få utsatt kjøkkenleveringen hos ikea?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 17:29   #6
TBM
Passiv

Standard

Sv: kan man få utsatt kjøkkenleveringen hos ikea? Oppdatering! ARG!

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Her trengs en oppdatering:

I går ringer utkjøringskontoret til ikea til meg og sier at nå kommer kjøkkenet ditt. Jeg fikk sjokk og prøver desperat å forklare at det har vi jo fått utsatt en mnd! Men det hadde ikke han fått beskjed om, og det lengste han kunne få holdt det tilbake var ei uke.

Ringte Ikea kundeservice i dag, og snakket med ei hyggelig dame. Hun gjentar alt han fra kjørekontoret sa.. at han fra ikea chat har gjort en feil, og alt de kan gjøre er å holde tilbake kjøkkenet 1 uke. Hvis de skal lagre det for oss koster det 100 kr pr dag.

Jeg har heldigvis en kopi av samtalen med ikea chat og sendte henne en mail med den og at jeg var kjempelei meg for at jeg har fått feil svar.

Hun ringte tilbake og sier at denne fyren fra ikea chat har gjort en feil, og er lei seg for det. Hun har laget en sak av det, og så skulle den behandles i morra - han fra ikea chat har akkurat begynt i den avdelingen som skal behandle saken. Er det en fordel eller ikke tro?

ARG. Har jeg krav på noe eller? Må jeg bare ta i mot begge kjøkkene og holde kjeft?

Jeg vil tro at du kan få de til å oppbevare kjøkkenet i en måned, men at du slipper å betale - siden det var det du fikk beskjed om.

Lykke til!

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.