Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har alle fått selvangivelsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 11:54   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har alle fått selvangivelsen?

Hverken jeg eller Andamannen har fått, og det er jo greit å sjekke tall før fristen om to uker... Ingen av oss har valgt å kun få den elektronisk.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:57   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har alle fått selvangivelsen?

Men dere kan jo sjekke den elektronisk alikevel, eller?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:58   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke fått. Regnet med at om jeg ikke sjekket på Altinn så kom den i posten, men det gjorde den ikke, men fan til slutt kodene fra MinId og sjekket på søndag. Penger til overs

Gammel 14-04-10, 12:00   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis du har sjekket den elektronisk i det hele tatt så kommer den ikke i posten?

Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:00   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått, men ikke mannen min.

Gammel 14-04-10, 12:00   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk den i posten på mandag.

Gammel 14-04-10, 12:03   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg mener at jeg ikke har valgt å få den kun elektronisk, men har likevel ikke fått den i postkassa enda. Det er dog en viss mulighet for at jeg husker feil. *teflonhjerne*

Gammel 14-04-10, 12:05   #8
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har ikke fått den i posten og har ikke sjekket den elektronisk enda.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:13   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

sf; du tror jeg vet hvor jeg har kodene mine, du?

Og nei, det ville overraske meg om man ikke får den fysisk dersom man sjekker den elektronisk. Men man kan velge å bare få den elektronisk. Står det på skatteetaten.no.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:32   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Joa - men da jeg logget meg på fikk jeg melding om at siden jeg hadde logget meg på så hadde jeg godtatt å ikke få brev.

Koder? Næh - man må få på mobilen.

Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:36   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke fått, men jeg tror jeg valgte å få den bare elektronisk i fjor.

Gammel 14-04-10, 12:37   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ikke fått den. Men min kjære fikk den i forrige uke. Nå bestilte jeg koder i går, for kodebrev har en tendens til å bli borte. Og passord glemmes like fort som de lages.

Gammel 14-04-10, 12:44   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Har ikke fått, men jeg tror jeg valgte å få den bare elektronisk i fjor.

Ah - dette er en mulig forklaring. Det hørtes litt sånn kjent ut. Jeg kan ha begått dette ja.

Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:47   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis du har sjekket den elektronisk i det hele tatt så kommer den ikke i posten?

Jeg logget meg på og sjekket første dagen, men jeg har likevel fått den i posten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:39   #15
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg har ikke fått den, men jeg burde kanskje grave frem de kodene, hvis jeg har dem og sjekke på nett. Husker ikke om jeg valgte kun elektronisk sist jeg heller

Gammel 14-04-10, 13:41   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått den i posten, og har ikke haket av for at jeg kun ønsker elektronisk levering. Ringte i påskeuka, og da sa de at de fortsatte utsendelsen i to uker etter påske, tror jeg. Mannen min fikk for snart en måned siden. Ganske merkelig at det er så store forskjeller, synes jeg - noen får jo veldig dårlig tid på seg med leveringen.

Gammel 14-04-10, 15:52   #17
Glad
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Glad har et hav av muligheter foran seg
Standard

Begge har fått, men som selvstendig næringdrivende skal vi ikke levere den på lenge enda.

Glad er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 10:41   #18
Syncopa
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Syncopa er litt kulSyncopa er litt kul
Standard

Har fått den, rettet den og levert den. En like stor lettelse hvert år

Syncopa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:32   #19
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg fått selvangivelsen min i dag. Og det var bare en ting å si.

Gammel 16-04-10, 14:06   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Både elektronisk og papirutgave, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.