|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Pokkers aske! Drømmemannens fly fra New York er kansellert, dette kan tydeligvis ta tid - jeg som lengter så veldig |
|
|
|
|
|
#22 |
|
bits and pieces
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Kjenner jeg er litt glad sambo ikke er på jobb. Men han selv er litt "småsur" over at turen hans til Svalbard til helga mest sannynlig ikke blir noe av
|
|
|
|
#25 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?
De sa vel akkurat på nyhetene at det kommer an på vulkanen, hvor lenge den fortsetter å spy ut ting-og-tang... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?For meg personlig er det greit.. Jeg kom meg hjem i tide, og mannens jobbreise ble avlyst for nå så han blir hjemme hos oss. Ikke feil for oss det.
|
|
|
#28 |
|
Hertuginne
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?En fordel med en mann som jobber til alle døgnets tider, han var våken i natt da det ble besluttet at all trafikk fra Stavanger ble kansellert og fikk seg komfortbillett på toget hjem, så han kommer i det minste hjem ikke så altfor sent i dag, men etter leggetiden til ungene.
|
|
|
#29 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Jeg forstår det sånn at man ikke kan se asken, men vulkansk aske er kjent som et sikkerhetsproblem innen luftfart.
Dessuten kjenner jeg at er litt forelsket i denne flykapteinen:
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#33 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Åh, det er derfor vinduene mine er så skitne
|
|
|
#35 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?NSB har overraskende nok problemer med serveren. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bombe det da...Prøvde å komme gjennom på telefon i går kveld, men det var visst umulig det også..
|
|
|
#38 |
|
heimføing
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Tror nok at dette blir stående i historien som den helga da alle som skulle noe sted måtte bli der de var. I Nord-Norge kommer leiebilfirmaene og hurtigruta til å tjene penger som gress disse dagene. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?En vulkanekspert svarer på spørsmål om vulkautbruddet og askeskyen på Dagbladet nå.
|
|
|
#40 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Dere som bor nord i Norge, ser dere noe aske?Og om vindretningen ikke snur, så vil det nok prege flytrafikken ut uka ser det ut til.
|
![]() |
|
|