Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:50   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, jeg tror ikke det. Et vesentlig poeng ved driften her på forumet er at vi ikke sletter og stenger og redigerer når noen sier noe som noen blir lei seg av. Vi lar folk fortsette å diskutere og gjerne krangle også. Det er faktisk enda lettere enn jeg trodde det ville være.

Det er alltid noen som tror at når man motsier noen eller kjefter på noen, så betyr det at man mener vedkommende ikke har lov til å si det de sa. Det er ikke tilfelle her. Alle vi som er moderatorer har lest innlegg som vi har blitt sinte, provoserte og/eller lei oss av, alle har vi engasjert oss i krangler og prøvd å sette folk på plass (verbalt), men ingen har så langt tatt til orde for at de aktuelle innleggene skal slettes eller at brukerne skal utestenges.

At man ikke sletter og utestenger er jo fint, men jeg oppfattet likevel Mims innlegg midtveis i denne tråden som ganske klar beskjed om at innlegg om TORO på "hennes" forum var et personangrep. Selv om man ikke utestenger og sletter så er dette en form for markering som jeg ikke skjønner poenget med. Å føle seg trakassert på så tynt grunnlag... vel.

Spørsmålet blir på en måte hva slags forum man ønsker. Er Mims matforum hennes i den forstand at oppskrifter som inneholder halvfabrikata eller noe Mim ikke liker ikke er ønskelig? Burde ikke i såfall det klargjøres noe sted? Det er ikke lett å være ny på et forum hvis det er så mange uskrevne regler. At det ligger gammelt grums mellom Line og Mim er f.eks. meg uvedkommende (og ukjent for den del).

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.