|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hverdagskjoler
De selger Esprit hos Ellos.
|
|
|
#103 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: HverdagskjolerEh, min providor av Skunkfunk i London, ja. Det er den butikken ganske langt oppe i Brick Lane, ved siden av vintage-butikken. Også den andre lenger opp i en sidegate i Hoxton.
|
|
|
#106 |
|
intro
|
Har bestilt meg den første der nå, i svart:
|
|
|
|
#107 |
|
intro
|
Kjolen har kommet, og den var helt OK. Det stjeler kanskje litt mye midje etter min smak, men absolutt brukbar.
|
|
|
|
#108 |
|
*_*
|
Sv: HverdagskjolerTror du den er så kort som den virker på den lange gasellen av en modell? Jeg dropper ofte å bestille kjoler over nettet, men tenker egentlig at den lengden man ser på det bildet fra La Redoute ville blitt så og si knelangt til meg. Men ville det da sett dumt ut? Er det meningen at kjolen skal stoppe midt på låret?
|
|
|
|
#110 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HverdagskjolerSå mange fine kjoler og sko. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: HverdagskjolerDe i Agurkes innlegg, fra Cream, prøvde jeg i dag. Den øverste så jeg ut som en desperat og stappet barjomfru i, men den nederste var SÅ lekker, og en størrelse for knapp. Selvfølgelig hadde de ikke 42 når jeg trengte det. :grr: Si at det er ok å bruke slike kjoler til tross for store pupper og bestemorlegger. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
lykkelig
|
Den der var nydelig! I hvilke butikker selger de denne i Norge? Noen som vet? Vil gjerne prøve den før jeg kjøper! |
|
|
|
![]() |
|
|