Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hverdagskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 11:06   #101
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagskjoler

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Er det? Hvor har du funnet dem da? Da jeg åpnet bildene i eget vindu sto det Ellos i adressen. Espirit har jeg erfaring med selv, det pleier å være bra, ja.

De selger Esprit hos Ellos.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:09   #102
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

De selger Esprit hos Ellos.

Aha! Har aldri handlet på Ellos før. Da skal jeg gå inn og ta en titt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:28   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, min providor av Skunkfunk i London, ja. Det er den butikken ganske langt oppe i Brick Lane, ved siden av vintage-butikken. Også den andre lenger opp i en sidegate i Hoxton.

Jeg har heldigvis med meg en mann med retningssans.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:29   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var jo litt lik Noa Noa også?

Vila.

Gammel 28-03-10, 11:30   #105
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Eller Kaffe:

Gammel 29-03-10, 22:42   #106
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyt liv som ikke skrår så veldig mye UT kan kanskje fungere?

Har bestilt meg den første der nå, i svart:

Den viste seg å være på halv pris til 350, så da slo jeg til. Er spent på hvordan den sitter (følg med på markedsplassen om et par uker ).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 16:03   #107
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har bestilt meg den første der nå, i svart:

Den viste seg å være på halv pris til 350, så da slo jeg til. Er spent på hvordan den sitter (følg med på markedsplassen om et par uker ).

Kjolen har kommet, og den var helt OK. Det stjeler kanskje litt mye midje etter min smak, men absolutt brukbar.

Denne vårnyheten fra La Redoute var nesten litt Desigual-aktig, bare at prisen (kr 299) er en del hyggeligere:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 16:22   #108
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Tror du den er så kort som den virker på den lange gasellen av en modell? Jeg dropper ofte å bestille kjoler over nettet, men tenker egentlig at den lengden man ser på det bildet fra La Redoute ville blitt så og si knelangt til meg. Men ville det da sett dumt ut? Er det meningen at kjolen skal stoppe midt på låret?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 16:31   #109
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare å måle lengden det... lengde 86cm står det på den. (Fra skuldersømmen tipper jeg?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:33   #110
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så mange fine kjoler og sko.
Jeg tror absolutt jeg trenger flere kjoler nå.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 20:36   #111
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter på denne:

Ellers så hadde Lisen fått inn noen fine fra Cream nå:

Og Folk har fått inn en del fint. Bl.a. fra Skunkfunk:

Gammel 16-04-10, 22:07   #112
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

De fra Cream var virkelig råfine!

Gammel 17-04-10, 13:26   #113
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Agurke: du må ta deg en Stjørdalstur til våren altså.

Gammel 17-04-10, 19:08   #114
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Agurke: du må ta deg en Stjørdalstur til våren altså.

Gammel 17-04-10, 19:19   #115
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De i Agurkes innlegg, fra Cream, prøvde jeg i dag. Den øverste så jeg ut som en desperat og stappet barjomfru i, men den nederste var SÅ lekker, og en størrelse for knapp. Selvfølgelig hadde de ikke 42 når jeg trengte det. :grr: Si at det er ok å bruke slike kjoler til tross for store pupper og bestemorlegger.

Ønsker meg:

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 19:59   #116
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

De har den i 42 hos Lisen, Kaija.

Gammel 17-04-10, 20:15   #117
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

De i Agurkes innlegg, fra Cream, prøvde jeg i dag. Den øverste så jeg ut som en desperat og stappet barjomfru i, men den nederste var SÅ lekker, og en størrelse for knapp. Selvfølgelig hadde de ikke 42 når jeg trengte det. :grr: Si at det er ok å bruke slike kjoler til tross for store pupper og bestemorlegger.

Ønsker meg:

Den der var nydelig! I hvilke butikker selger de denne i Norge? Noen som vet? Vil gjerne prøve den før jeg kjøper!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:16   #118
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De hadde den på Anettes klær, Stathelle, Grenland.

Gammel 17-04-10, 20:20   #119
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

De har den i 42 hos Lisen, Kaija.

Kan hende det blir til at jeg må bestille den. Er de raske med levering?

Gammel 17-04-10, 20:26   #120
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kan hende det blir til at jeg må bestille den. Er de raske med levering?

Jeg har bare gode erfaringer fra å handle derfra i alle fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.