|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: 30-årskrisenTrettiårsdagen min begynte tragisk, og endte fantastisk. Jeg var gravid, trøtt, hjemme med sykt barn, mann som hadde vært borte om natten, kvalm og i det hele tatt. Det endte bra, og 30 er da ingen alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: 30-årskrisenJeg bare gleder meg, selv om jeg må innrømme at jeg skvatt litt da jeg oppdaget her om dagen at det er neste år.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 30 års krisenNeh. Jeg syns i grunnen det er helt topp å bli eldre, jeg! Jeg jobber i en bransje der "grå hår" er verdsatt, vennene våre er på vår alder og jeg er ute av sjekkemarkedet. Vi har barn nummer tre på vei, har god økonomi og helse og livet er på alle måter supert (om enn slitsomt til tider), og for hvert år blir det bedre.
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: 30-årskrisenGrudde meg nok mest før jeg ble 30(til å bli 30). Når 30 års dagen kom var det jo igrunn heilt greit. Nå er jeg 33 og det som "plager" meg mest nå er at tiden går så utrolig fort.. Er jo snart 40 jo (ha, ha) og det er jo litt krise da |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 30 års krisen
Akkurat ja. Jeg opplevde ikke noen 30-års krise, derimot hadde jeg en 28-års krise med angst for å fylle 30.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 30 års krisenJeg hadde blitt mamma fem dager i forkant, og var mer opptatt av ammeinnlegg og søvn enn av at jeg ble 30. Syns det var "verre" å bli 26 år, jeg. Da var jeg nærmere 30 enn 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
lakenskrekk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 30 års krisenJeg husker ikke 30-årsdagen min en gang så det var neppe krisestemning på berget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 30-årskrisenNå har ikke jeg passert 30 ennå, men jeg ser ikke noe mørkt på det. Jeg ser ikke noe mørkt på å bli 40, 70 eller 90 heller.
![]() |
#51 |
Borte
|
![]() Sv: 30-årskrisenJeg er på vei inn i mitt livs største krise fordi jeg fyller 30 om et par måneder. Det er jo fint å lese at alle syns det er så fantastisk flott å bli gamle, jeg syns nemlig det er helt forferdelig og skulle gjerne satt livet i revers noen år.
![]() |
#52 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: 30-årskrisenSom første i "gjengen" av jentene til å bli 30 (og alle andre tall) så var det litt kjipt, men jeg hadde en utrolig morsom fest (anbefaler å ha stor feiring) og dagen ble bare helt knall. Ingen krisefølelser, eller panikk, men heller ingen jubel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: 30-årskrisenSkjønner ikke hva du mener??? |
![]() |
![]() |
#55 |
Peppy!
|
![]() Sv: 30-årskrisenLivet har generelt blitt bedre og bedre for hvert år. Hvis det fortsetter slik så må jo det å fylle 50 bli det beste som har skjedd meg! Jeg har ingen problemer med å fylle 30. Og egentlig gleder jeg meg til å fylle 40. Tenk så fint å være ferdig med småbarnstiden, ha god økonomi med tid til å reise masse og sove lenge i helgene samtidig som man er så ung at man har masse energi og livslyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Come what may...
|
![]() Sv: 30-årskrisen*Noterer rådene her*
![]() |
#57 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 30-årskrisenJeg hadde 30 års krise. Ikke en voldsom en, men dog... Synes liksom noe skjedde med huden, rynkene kom plutselig for å bli...syntes det var trist å forlate 20-årene, eller mer rart kanskje. Ble veldig opptatt av utseende på en måte, veldig bevisst på å kle meg bedre og se bedre ut, bevisst på kroppen og holde meg slank og sånn. Holde stilen liksom...og det har jeg fortsatt med.
![]() |
#59 |
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: 30-årskrisenFyller 30 i år og skal feire det stort. Jeg er utrolig fornøyd med å være den jeg er, akkurat der hvor jeg er nå i livet. For meg kjennes det å være her hvor jeg er nå - straks 30, 2 barnsmor, yrkesaktiv - som å ha landet. Jeg er trygg og glad i meg selv, fornøyd med det jeg har oppnådd så langt i livet, glad for at jeg har lenge igjen, forferdelig takknemlig for alt jeg har og ikke minst for at jeg har så mange fantastiske mennesker rundt meg. De 30 skal feires ja!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 30-årskrisenIngen krise å bli 30 - alternativet til å bli eldre er så mye verre...
![]() |
|
|