|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Ja, det bør absolutt ikke koste etter at man har kommet inn, bortsett fra mat. En annen ting som hadde vært fint var en slags samkjøring av aktiviteter, på samme sted. Glitterbarnet vil alltid være i spillteltet når jeg vil ha med meg en konsert, så om vi begge kunne få ønsket oppfyllt på et vis hadde det vært strålende.
|
|
|
#43 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?
Er det helg eller arbeidsdag du snakker om? Festivalen her i byen har mest fokus på de minste mellom 11-13 (gratis, og da kan barnehager planlegge turer) og 16-18 (betalforestillinger) i ukedagene.
|
|
|
#45 |
|
maler
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?* Pris er viktig. Hvis det er et arrangement alle har stor glede av, vil jeg foretrekke høyere innganspris og gratis inne. Hvis det er slik at deler av familien er mer i fokus og noen er mer med på lasset, blir jeg gretten om jeg må betale full pris for alle. (For eksempel lekeland der de voksne må betale 150 kr for å se på at barna leker).
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?
Eller i det minste at det er noe for resten av familien å finne på mens den ene som er interessert i konserten er der. Altså, hvis det er en konsert barna ikke kan forventes å gidde høre på, bør det være et sted hvor barn kan være og ha det bra uten foreldre samtidig.
|
|
|
#47 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Jeg tror pris er viktigste faktor. Vet ikke hva jeg skal si at er grensen, men jeg er ikke superinteressert i sånt, så jeg tror ikke det bør overstige Teknisk Museum liksom.. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?At jeg vet om det.
|
|
|
#49 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Det er en faktor som spiller inn når vi skal på kulturelle arrangementer, og det er at vi liker det, eller har forventninger om å like det. Nå er mine barn store (først i tenårene og først i tjueårene), så vi slipper unna de typisk barnegreiene. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?For meg med 4 barn, er det veldig viktig at totalprisen for hel familie ikke er altfor stor, og at familieprisen ikke er begrensa til å kun gjelde 2 + 2. Picnicsone er fint |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Amen!
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Jeg kunne dratt med meg kidsa på Foo Fighters/Eddie Izzard double bill. Blir det noe sånt i Frognerparken, altså?
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Foo Fighters! Da stiller vi alle! |
|
|
|
#54 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?At det ikke vipper økonomien :blakk: og er innenfor rekkevidde.
|
|
|
#55 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Vi har pleid å ta med oss unger på festival. Snuppa elsker Øya. Hun synes selv at det var mye kult for henne der og jeg er ikke engang sikker på om hun fikk med seg at det var en musikkfestival for voksne.
|
|
|
|
#56 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Eddie Izzard i Frognerparken med opplegg for barn!
|
|
|
#58 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du tar med barna og drar på et kulturelt familiearrangement?Desverre for oss så er det slik at pris har veldig mye å si. Vi har fryktelig dårlig råd nå og derfor blir det veldig lite arrangemanger for hele familien |
|
|
|
![]() |
|
|