|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Leker som er skarpe eller av en annen grunn vonde å tråkke på....
|
|
|
#102 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...
DA klikker jeg i vinkel også.
|
|
|
|
#103 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når røret på støvsugeren faller av. Skjer flere ganger hver gang jeg støvsuger. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
TittelTøs
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Kom på en ting til. :erfart i dag:
|
|
|
#105 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når man skal bruke en stavmikser og har hele guacamolen/whatnot på hele genseren i stedet.
|
|
|
#106 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når folk som venter på toget stiller seg mellom den og solen ved siden av deg og lager en lang skygge på deg når du bevisst har stillet deg i solen.
|
|
|
#107 |
|
ctrl+z
|
Det opplevde jeg på Oslo S i januar. Jeg holdt på å dytte vedkommende ned på skinnene.
|
|
|
#108 |
|
Textrovert
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Trange midtganger på buss. Når begynte bussene å bli så smale at man må åle seg sidelengs gjennom midtgangen.
|
|
|
#109 |
|
Har bakt søte kaker
|
Mhm! Og hva med de som ikke klarer å sitte inntil personen ved siden av som på død og liv må sitte litt ut i nevnte, trange midtgang?? Jeg holdte på å snuble i en fot i dag!
|
|
|
#110 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Papirkutt. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Ventemusikk når man ringer allerede nedringte flyselskaper for ombooking. 1 time og 25 minutter and still counting. Jeg er forresten ikke irritert lenger, den siste halvtimen harjeg bare blitt stadig mer grineferdig. Seriøst.
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Oppvaskmaskintablettinnpakning som nekter å løse seg opp i maskina sånn at jeg må kjøre all vasken en gang til. |
|
|
|
#113 |
|
Superbasinella
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når man putter altfor mye frosne jordbær i blenderen og man lurer på hvorfor hele kjøkkenet er rødt selv om man står med hånda på lokket. Jordbærne sprengte seg på et mystisk vis ut. (Ja, det ble hull i blenderen). |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Morella, husket du å ha væske i samtidig? (Jeg ødela vår blender i fjor på frosne jordbær. De skøt seg ut som skudd, altså! Kunne vært livsfarlig.)
|
|
|
#115 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Gamle kjæringer som tror køen går raskere om de gnur seg inntil meg. Ikke tar de hint heller, jævla nek. :gaah.
|
|
|
#117 |
|
♡
|
|
|
|
#118 |
|
*_*
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Kjenner meg igjen i mye her. Selv blir jeg skikkelig grinete av å skrape flaxlodd. Det er noe med den korte, stutte beveglsen som trigger aggresjonen. Jeg kan ikke strikke eller hekle av samme grunn.
|
|
|
|
#119 |
|
snart helsesøster
|
Kunne ikke vært mer enig, Surre!
|
|
|
#120 |
|
*_*
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Ironisk nok blir jeg også veldig provosert av å se at andre blir veldig provoserte og reagerer passiv aggresivt og for eksempel veiver demonstrativt med armene eller himler med øynene. - Selv om jeg godt kan finne på å gjøre det samme selv.
|
|
![]() |
|
|