Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er de små enkle tingene i livet ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 21:10   #101
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...

Leker som er skarpe eller av en annen grunn vonde å tråkke på....
Det klikker for meg når jeg tråkker på slike leker.

Når pc'n på jobben eller noen av programmene ikke fungerer som de skal, da klikker det garantert for meg (sikkert fordi det skjer for ofte), eller når en eller annen idiot har gravd over en kabel i Danmark hvor serveren vår er.
(hvor idiotisk det er at serveren er i Danmark og er fellers for oss i Norge og de i Sverige og Danmark er en annen ting)

Gammel 17-04-10, 22:36   #102
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har gledet meg til favortitt programmet på tv. Så viser det seg at det ikke går pga. en eller annen sportsbegivenhet.

DA klikker jeg i vinkel også.

Gammel 18-04-10, 00:40   #103
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Når røret på støvsugeren faller av. Skjer flere ganger hver gang jeg støvsuger.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 17:59   #104
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Kom på en ting til. :erfart i dag:

Når man er på et offentlig toalett, og skal ta litt dopapir, så er det klin umulig. For rullene er trøkka inn i beholderen, som gjør det nesten umulig å få dratt ut litt papir. I tillegg er papiret er så tynt at man klarer bare å rive av noen bittesmå biter av gangen.
Og veldig ofte dorull-beholderen så langt fra doen, at man nesten ikke når bort til holderen.

Gammel 18-04-10, 20:17   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man skal bruke en stavmikser og har hele guacamolen/whatnot på hele genseren i stedet.

Når man akkurat for en gangs skyld har fått lakket neglene i ro og fred, og telefonen ringer. Nede fra vesken.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:06   #106
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når folk som venter på toget stiller seg mellom den og solen ved siden av deg og lager en lang skygge på deg når du bevisst har stillet deg i solen. Jeg kan observeres på perrongen som den som flytter meg litt frem og tilbake på grunn av disse idotene. 3 grader blir kaldt i skyggen!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:08   #107
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Når folk som venter på toget stiller seg mellom den og solen ved siden av deg og lager en lang skygge på deg når du bevisst har stillet deg i solen. Jeg kan observeres på perrongen som den som flytter meg litt frem og tilbake på grunn av disse idotene. 3 grader blir kaldt i skyggen!

Det opplevde jeg på Oslo S i januar. Jeg holdt på å dytte vedkommende ned på skinnene. Jeg flyttet meg, hun flyttet seg. Makan!

Gammel 19-04-10, 11:10   #108
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trange midtganger på buss. Når begynte bussene å bli så smale at man må åle seg sidelengs gjennom midtgangen.

Og enda verre, trange seter på buss, tog, fly, whatever. Greit at jeg er tjukk, altså, men må man ha vonde gjenstander på enden av setene, slik at vi som tar litt større plass, rett og slett må påføres smerte og få klærne ødelagt. Jeg snakker om skarpe kanter, skruer, spikre, osv.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:17   #109
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Trange midtganger på buss. Når begynte bussene å bli så smale at man må åle seg sidelengs gjennom midtgangen.

Mhm! Og hva med de som ikke klarer å sitte inntil personen ved siden av som på død og liv må sitte litt ut i nevnte, trange midtgang?? Jeg holdte på å snuble i en fot i dag!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:20   #110
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Papirkutt.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 12:49   #111
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Ventemusikk når man ringer allerede nedringte flyselskaper for ombooking. 1 time og 25 minutter and still counting. Jeg er forresten ikke irritert lenger, den siste halvtimen harjeg bare blitt stadig mer grineferdig. Seriøst.

Gammel 19-04-10, 13:46   #112
Albertine
Passiv

Standard

Oppvaskmaskintablettinnpakning som nekter å løse seg opp i maskina sånn at jeg må kjøre all vasken en gang til.

Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 18:38   #113
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når man putter altfor mye frosne jordbær i blenderen og man lurer på hvorfor hele kjøkkenet er rødt selv om man står med hånda på lokket. Jordbærne sprengte seg på et mystisk vis ut. (Ja, det ble hull i blenderen).

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 20:52   #114
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Morella, husket du å ha væske i samtidig? (Jeg ødela vår blender i fjor på frosne jordbær. De skøt seg ut som skudd, altså! Kunne vært livsfarlig.)

Dagens frustrasjon herfra; Når en står i dusjen, har tatt vann i håret og kommer på at den nye shampoflaska står på kjøkkenbenken, fordi den gamle var tom. Erketom!

Gammel 19-04-10, 21:19   #115
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gamle kjæringer som tror køen går raskere om de gnur seg inntil meg. Ikke tar de hint heller, jævla nek. :gaah.

Gammel 19-04-10, 21:23   #116
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg blir veldig irritert når jeg bruker dopapir som jeg må pille ut av musa.

Gammel 19-04-10, 21:27   #117
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg blir utrolig sur når jeg skal sette noe inn i et skap eller legge noe ned i en skuff og det ikke er umiddelbar plass der. Da blir jeg så irritert at jeg bare presser det inn.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:27   #118
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner meg igjen i mye her. Selv blir jeg skikkelig grinete av å skrape flaxlodd. Det er noe med den korte, stutte beveglsen som trigger aggresjonen. Jeg kan ikke strikke eller hekle av samme grunn.

Og vind i trynet. Det gjør meg sur.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:28   #119
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Kom på en ting til. :erfart i dag:

Når man er på et offentlig toalett, og skal ta litt dopapir, så er det klin umulig. For rullene er trøkka inn i beholderen, som gjør det nesten umulig å få dratt ut litt papir. I tillegg er papiret er så tynt at man klarer bare å rive av noen bittesmå biter av gangen.
Og veldig ofte dorull-beholderen så langt fra doen, at man nesten ikke når bort til holderen.

Kunne ikke vært mer enig, Surre!

Gammel 19-04-10, 21:31   #120
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ironisk nok blir jeg også veldig provosert av å se at andre blir veldig provoserte og reagerer passiv aggresivt og for eksempel veiver demonstrativt med armene eller himler med øynene. - Selv om jeg godt kan finne på å gjøre det samme selv.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.