|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Kan en klage på joggesko?Jeg har kjøpt meg nye løpesko. Fikk god hjelp på G-sport da jeg kjøpte dem. Mannen engasjerte seg og jeg tenkte at han hadde greie på det han drev med. Men når jeg nå har løpt fire turer med de nyinnkjøpte, så må jeg innrømme at jeg ikke er helt fornøyd.
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Jeg hadde helt klart gått tilbake. Sånt oppdager man jo ikke i butikken, og man stoler jo på selger. Og hvis de har en garanti som du sier, så er det vel for at de vil ha fornøyde kunder.
|
|
|
|
#3 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Ja. Deres garanti skal omfatte dette. Gå til butikken. Det skal gå bra!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Kan en klage på joggesko?
Ja, du kan levere de tilbake. Det skal ikke være noe problem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kan en klage på joggesko?Så lenge du kommer tilbake før det har gått en måned får du byttet de.
|
|
|
#6 |
|
awesom
|
Sv: Kan en klage på joggesko?Sånne var mine de første gangene, løp en stund før det føltes som om halve foten hadde sovnet.Jeg tok de med meg på jobb og gikk dem inn noen dager. Nå er det de beste joggeskoene jeg noensinne har løpt i.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Kan en klage på joggesko?Jeg kjøpte skisko på G-sport i vinter, og var veldig i tvil om de var gode for mine føtter da jeg prøvde dem. Selgeren var veldig klar på at han mente de skulle være bra for meg, og sa at de hadde 30 dagersgaranti slik at jeg kunne komme tilbake med dem dersom jeg etter å ha prøvd skoa noen ganger fant ut at de ikke var gode. Det samme må da gjelde for joggesko også skulle man tro. Si fra, du! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?.....og så kom jeg på at jeg ikke aner hvor kvitteringen er. Jeg pleier å gi dem til søpplemannen med en gang jeg kommer hjem, for JEG trenger jo aldri å bytte noe! At jeg aldri lærer......
|
|
|
#10 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Kan en klage på joggesko?Hvis du har betalt med kort, kan du ta utskrift fra nettbanken, og markere det aktuelle beløpet.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Dro til g-sport i dag. Hadde ikke med meg kvittering, for den fant jeg ikke. Og jeg tror faktisk jeg betalte kontant. Jeg skal sjekke nettbanken for å være helt sikker.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Så bra!! Du får sikkert tilgodelapp om ikke annet! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Kan en klage på joggesko?Bra at det ordner seg! Jeg skal til Löplabbet denne uka og få en second opinion på mine nye sko, for jeg har fått vondt på framsiden av leggene etter at jeg tok i bruk skoene mine derfra. Tror ikke jeg har kvitteringa heller - og ikke nettbanktilgang, huff og huff.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Det er helt vanlig.... med mindre du har brukt de en god stund da. Det burde gå seg til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Jeg har straks hatt dem i én måned, og dette har kommet snikende - særlig de siste to ukene. Løper to ganger i uka. Jeg tok det ikke rolig i starten med nye sko, må jeg innrømme. Tror den første turen var 11 km lang.
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Hva med å bruke de gamle til det går seg til, så prøve på nytt litt mer gradvis? De korrigerer jo steget ditt, sånn du har gått alltid, så det er ikke rart det gjør vondt om du bruker de så mye så fort. Men du kan jo høre med dem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Takk for tips, Joika. Du har nok rett i at jeg har vært litt for brå i starten. Jeg har aldri trengt noen innkjøringsperiode på joggesko før, men så er det også mange år siden jeg jevnlig har løpt såpass langt. For øvrig har jeg normal pronasjon, men jeg innbiller meg at noe av problemet kan ligge i at de er veldig lite oppbygd innvendig ettersom jeg visstnok har lav fotbue. (Beklager trådkupping!
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Det kan kanskje hende at du ville fått vondt i leggene uansett også? Men hør med de, selv om jeg tipper de ikke vil være med på at det er noe galt med skoene. Det er DEG det er noe galt med. Du må oppføre deg så skoene passer! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Ja, jeg burde nok det. Dessverre løper jeg som en tulling, så det er kanskje ikke annet å vente enn at jeg får vondt. Jeg får fortsette min strategi med å kjøpe sko etter hva som er på tilbud/har fin farge; det har funket utmerket så langt. Disse killer-skoene er jo råsa i tillegg til at de var svinedyre.
|
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Kan en klage på joggesko?Jeg fant kvitteringen, så jeg tusla tilbake til g-sport. Det var en annen selger på jobb den dagen, og hun ville ikke engang gått tur i skoene jeg hadde kjøpt. Definitivt ikke løpe i dem. Så hun fant frem ett par andre sko med full demping, og ba meg løsne skikkelig på lissene når jeg prøvde så de ikke de skulle stramme unødvendig. Jeg kjøpte dem, og nå sovner bare den ene stortåa. Men den sover ikke så godt, og de andre tærne holder seg n
|
![]() |
|
|