Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 11:05   #1
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Fant denne gamle artikkelen nå om et ektepar som skulle til Island, men tok feil av navnet og endte opp i Kroatia: http://www.boarding.no/art.asp?id=32457

Må innrømme at jeg har gjort noe liknende. Jeg var 16 år (geografisk forvirra og svært lite reisevant) og på interrail i Italia med noen venninner. Vi skulle videre med tog til Monaco og fikk etter litt språkproblemer installert oss i en kupé. Forbauselsen var stor da vi etter en uendelig lang togtur spurte om vi snart var fremme i Monaco - og fikk til svar at vi nærma oss Munchen

Jeg kan ikke italiensk, men har blitt fortalt at Munchen og Monaco lyder rimelig likt i de innfødtes ører

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:11   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Det var ikke så dumt av dere, da; Monaco er faktisk, såvidt jeg har fått med meg, det italienske navnet på München. (Noe forvirrende, ja. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:16   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.899
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var ikke så dumt av dere, da; Monaco er faktisk, såvidt jeg har fått med meg, det italienske navnet på München. (Noe forvirrende, ja. )

Monaco di Baviera sier Googles oversettelsestjeneste - Baviera er sikkert Bayern.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:22   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.057
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Jeg har aldri reist feil sted, men til feil tid...
Kjæresten og jeg hadde ordnet barnevakt for alle barna, den gangen 2, 5 og 7, hele helgen, tok med oss koffert, penger, pass, godt humør og billetter. Det merkelige var at billettkontrolløren påsto at det var helgen etter at vi hadde lugar på båten. Jaja, vi fikk en ekstra frihelg på den måten

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:23   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

En gang så gikk jeg på tuben i feil retning på Circle Line.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:26   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Ikke akkurat feil sted, men jeg er fremdeles usikker på hvordan vi klarte å lese den vietnamesiske togtabellen dithen at vi trodde turen tok seks timer; det viste seg å være atten timer + tre-fire timer forsinkelse da vi kjørte på først en vannbøffel og deretter en motorsykkel. Gikk tomme for mat og toalettpapir.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:28   #7
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Ikke bomtur, men da jeg var 14 skulle jeg på språkreise med bestevenninen min.. og bereist som vi var (not!) var spenningen stor.
Vi skulle fly til Paris først, og hadde mellomlanding i Copenhagen..
Vi kunne ikke fatte og begripe hvor Copenhagen var hen, turte ikke spørre noen og gikk nå rundt å lurte.. først da vi skulle ta en røyk fant vi ut at vi var i Danmark... for lighteren vi kjøpte hadde ett dansk flagg på seg.

Aldri hadde det falt oss inn at København hadde flere navn, alt ettersom hvilke språk man snakket...
Trodde vi var i tyskland eller noe slikt vi

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:39   #8
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.982
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Jeg har nå i hvertfall klart å ta toget fra Kastrup fra feil spor, og fikk meg dermed en lang tur over til Sverige. Hvilket var en smule irriterende, ettersom jeg hadde noen få, inneklemte timer sammen med Andamannen planlagt i København.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:41   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Jeg skulle fra Oslo til Fredrikstad med toget i min glade ungdom, men da jeg våknet opp fra høneblunden jeg tok, så var jeg i Gøteborg. Måtte ringe mammaen min og be henne hente meg, for jeg hadde verken bankkort eller fem flate øre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:47   #10
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Ingen alvorlige bomturer, men jeg rødmer fortsatt når jeg tenker på da jeg landet i Paris og skulle ta toget videre til Bretagne, noen franske fraser var pugget inn på nachspiel samme natt (ja, jeg var bakfull til de grader... ) og jeg spurte damen i billettluken: "Parlez-vous francais?" Jammen gjorde hun det gitt. Fransk dame i Frankrike og alt.

Hele den lange billettkøen fniste og lo mens jeg gikk over til engelsk. Francais og anglaise er skremmende likt, sant?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 17:21   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Jeg har ikke gjort noen digre bomturer i livet mitt, men gubben og jeg holdt på å miste bryllupsreisa vår. Vi var dønn sikre på at flyet gikk kl 18 om kvelden. En gang midt på svarte natta før vi skulle reise, fikk gubben det for seg at han måtte sjekke flybilettene... Woops - flyet gikk visst klokka 10, det.

Ellers holdt venninna mi og jeg på å gjøre en bomtur til Paris, men det var bare moro. Vi hadde nemlig farta Irland rundt i nesten tre uker, og hadde båtbilett og alt videre til Frankrike, hvor vi så skulle møte ei jente i Paris og bo hos henne noen dager.

Vel - hva gjør man på fergeleiet i Dun Laoghaire når det er noen små timer til båten går, og man ennå har irske pund i lomma? (Dette var før Euroens tid.) Jo, man finner nærmeste pub og drikker opp pengene.

Og jo dypere man kommer ned i Guinnessglassene, jo mindre lyst har man til å forlate Irland. Jeg mener - hva har vel Paris å by på, som ikke Dublin har?

Så når man er full nok, og glad nok, og slett ikke vil forlate Irland, så går man på fergekontoret, veksler tilbake fergebilettene, og med lomma full av irske pund, deretter ringer man venninna i Paris og beklager veldig: "eh - vi mista visst båten..." - alt dette, mens båten ennå ligger ved kai.

Så finner man første tog, og setter nesa mot Dublin igjen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 17:55   #12
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Jeg jobbet noen år i Tunisia i Star Tour og der møtte jeg jammen mange rare nordmenn (svensker og dansker også for den del), men lite slår paret fra Bergen med 2 små barn som ble dødsforbannet da jeg ønsket de velkommen til Tunisia! De trodde de var på Gran Canaria!!!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 18:24   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

Jeg jobbet noen år i Tunisia i Star Tour og der møtte jeg jammen mange rare nordmenn (svensker og dansker også for den del), men lite slår paret fra Bergen med 2 små barn som ble dødsforbannet da jeg ønsket de velkommen til Tunisia! De trodde de var på Gran Canaria!!!


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 18:27   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Fnis. Så mye gøy!

Eneste jeg kan huske av denslags komplikasjoner er at min far stadig vekk brukte usannsynlig lang tid på å lete etter Selters, som ligger i Tyskland et sted, (jeg tror han fant det på den åttende turen eller no', da var ikke jeg med), og at vi har trodd vi har vært ved Mont Blanc et par ganger når vi egentlig bare har vært hos naboen. Hvilket vi oppdaget da vi fant den faktiske Mont Blanc.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:48   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.879
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

En tidligere studiekamerat av meg, skulle ut på tur i den store verden. Han skulle besøke en kompis i Madrid. Den lite bereiste fyren var så stolt der han hadde bestilt seg billetter på reisebyrå, og gledet seg til å endelig få se litt ute i Europa.

Vel fremme på flyplassen skulle kompisen møte ham, men han var ikke der. Han ringte kompisen sin for å sjekke om han var langt unna, men neida, han var på flyplassen han.........., Det viste seg at fyren hadde landet på Madeira....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:52   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Tre dager etter at mannen og jeg offisielt ble sammen reiste vi til Danmark med danskebåten fra Kr.sand (surprise ). Vi skulle en tur til Aalborg og vi tok toget til Hjørring. Der presterte vi å hoppe på feil tog og havnet i Fredrikshavn i stedet.

Jeg MÅ ha vært temmelig forvirret midt i forelskelsen for det er ikke veldig vanskelig å finne rett tog i Hjørring.

Vi kjørte oss også litt vill i Schwerin i Tyskland en gang. Det var takket være at jeg skulle være sjåfør og ikke kartleser. Mannen min og broren min satt bak i bilen og mistet helt kontrollen. Broren min ble helt fortvilet fordi han ikke fant Einbahnstrasse på kartet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 08:07   #17
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Ikke bomtur kanskje, men jeg og nabogutten reiste alene på ferie til Romania, Israel og Egypt når vi var 16. Jeg valgte hotell i Romania fordi det var rosa. Da vi ankom Romania løp vi ut av flyet for å være førstemann i bussen, og glemte å ta ut bagasjen

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 08:36   #18
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Ikke noen kjempestore tabber, men som 16 åring var jeg på skoletur i Praha sammen med folkehøgskolen.
Utpå dagen en dag ville jeg og 4 til tilbake til hotellet, så vi fant trikken vi skulle ha, og hivde oss på, glade og lykkelige, dette gikk jo som en lek!

Og trikken kjørte og kjørte. Og kjørte. Og vi kjente og mindre og mindre igjen. Begynte å titte på kartet, og det viste seg at vi dro jo i helt feil retning?!

Landsens barn som vi var visste vi jo ikke at trikker gikk i to retninger, men hadde samme nummer...

For å si det sånn, vi ble de siste tilbake på hotellet. Kremt.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 09:05   #19
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Tja. Jeg var i Brüssel og besøkte ei venninne, og hun skulle følge meg til flyplassen da jeg skulle hjem. Vi satte oss på feil tog, men oppdaget det heldigvis etter en stund. Vi kom oss av og hev oss på et annet tog som heldigvis gikk mot flyplassen. Jeg rakk såvidt flyet... måtte løpe den kilometerlange veien til flygaten - og rakk selvfølgelig ikke taxfree handlingen .

Har en annen historie som ikke er for gammel også... Det var i fjor høst, og jeg er mer flau over den for det var bare min feil. Jeg skulle på et møte på Ås, og fløy derfor til Rygge for å prøve noe nytt. Når jeg reiser så hører jeg ofte på lydbok, og er derfor litt distre... Hoppet på et tog på Rygge stasjon, og oppdaget selvfølgelig ikke at det var et regiontog som ikke stoppet på Ås, før det passerte. Shit au tenkte jeg, jeg går av på Ski og tar toget tilbake (har bodd i Ås i fire år og er jo litt kjent ). Da jeg kom til Ski så så jeg toget stå på det andre sporet, jeg løper gjennom undergangen og hiver meg på det toget i det det drar. Når konduktøren kommer så sier jeg - Ås (selvfølgelig) hvor han da sier - Ås?? Dette toget går til Mysen det. Ehh, litt flau kan man si. Jeg måtte bli med til Kråkstad, og vente en god stund før toget tilbake til Ski kom. Jeg prøvde å finne et taxinummer men, klarte ikke det. Kråkstad er jo ikke verdens navle, så det var ikke en sjel jeg kunne spørre. Jaja, så mye for å være kjent i området (har jo tatt det Mysentoget flere ganger før også da, for min kjære søster Spoon bodde et par år i Hobøl).

Jeg kom iallefall en god stund for sent til det møtet, noe flaut får en si .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no