Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 14:39   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvis du leser HI en gang til, så ser du at jeg stiller et spørsmål, jeg kommer ikke med en konklusjon. Jeg skrev at jeg hadde skrevet under, ikke at jeg trodde onde leger var ute etter å ta livet av gutten.

Jeg var ute etter refleksjoner mht. om det kan være så galt i det norske helsevesenet eller ei.

Javel. Og det har du vel fått svar på? Det er vel så vidt jeg har fått med meg ingen andre enn du her som har sagt at du har skrevet under (ikke en gang med ditt eget navn), eller uttrykt at du tror det kan være noe i det.

Du svarte en eller annen i tråden at du trodde hensikten med å støtte FB-gruppen var "alle delene", dvs kritikk av legene, støtte til foreldrene.

Mener du å si at du valgte å støtte gruppen som kritiserer navngitte leger, uten at du har konkludert?

Jeg regner med at når folk setter sitt navn (inkludert sitt falske) på et opprop så har man tenkt igjennom hva man setter navnet sitt på. Så når du allerede i HI forteller at du har støttet dette, så antar jeg at du har konkludert.

Men samtidig skjønner jeg jo at ikke alle gjør det, og det er kanskje det jeg reagerer aller mest på. Når jeg ser at flere på min vennliste har støttet denne saken og et par andre lignende, så skjønner jeg at de mest sannsynlig ikke aner hva de støtter.

Og da er det litt "damned if you do, damned if you don't". For om du støtter dette fordi du virkelig støtter dem, så syns jeg du støtter en horribel sak. Og hvis du satte navnet ditt på fordi du syns gutten var søt og syntes synd på foreldrene, så syns jeg du er tankeløs.

Hver gang du setter navnet ditt på et opprop så blir du brukt til inntekt for den saken du har støttet. Du blir sett på som en støttespiller. Og enhver forening vil bruke det for alt det er verdt. De vil hevde at så og så mange tusener av nordmenn støtter dem i synet på at legene i Norge er onde og dreper barn.

Jeg skjønner ikke at du ikke skjønner det, jeg.

bina er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.