|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() På tide å stå opp!God morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: På tide å stå opp!God morgen Desembermamma! Sist redigert av Heiko : 01-02-07 kl 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: På tide å stå opp!
God morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: På tide å stå opp!God morgen! Jeg har vært på jobb i en time allerede. Fikk sove til kvart på seks, siden mannen var så elskverdig å stå opp med snuppa da hun mente at det var morgen klokka halv fem. De siste to gagene er det jeg som har stått opp med henne på det tidspunktet, så jeg mente det var hans tur nå. Det jeg fullstendig hadde glemt var at han stakkar skala ut og spise middag i kveld, så han kan ikke legge seg tidlig for å ta igjen søvn, heller. Jeg angret litt da jeg kom på det i bilen på vei til jobb.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På tide å stå opp!God morgen alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
Dette høres veldig spennende ut!
![]() |
#7 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: På tide å stå opp!God morgen!
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
Joda, han kunne med fordel ha lagt seg tidligere i går kveld, men for å være ærlig så tror jeg ikke at han var våken nok til å reflektere over om han var trøtt, skulle ut i kveld etc. før han var ute av senga og inne på snuppa sitt rom. Jeg tror heller ikke at han ante hva klokka egentlig var, stakkars mann.
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: På tide å stå opp!For noen morgenfugler.
![]() |
#10 |
Stiv
|
![]() Sv: På tide å stå opp!God formiddag, alle sammen!
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: På tide å stå opp!Må bare inn her og informere om at jeg ble vekt av en viss liten frøken kl. 05.10 i morges. Det er ganske bra til henne å være.
![]() |
#12 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: På tide å stå opp!Vi sov til åtte. Da var det noen som hadde tissa i senga mi. For ordens skyld - det var ikke Temmer'n.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|