Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På tide å stå opp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 11:10   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å stå opp!

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

I dag har jeg spennende planer. Jeg skal på Årskonferansen for norsk familieterapi forening. Jeg var der i går også, og da var det noe spennende foredrag av Psykologspesialist Magne Mæhl og ikke minst Kirsti r Haaland, den dama er et fyrverkeri og er virkelig barnas stemme i skilsmissesaker!

I dag er det mange spennende workshopper, og i morgen skal jeg høre på foredrag av Jesper Juul. Det blir nok bra.

Dette høres veldig spennende ut! Er det i jobbsammenheng, eller på eget initiativ?

Adrienne: Er ikke det typisk da? Synes stadigvekk det blir slik. Jeg tar noen runder for å være snill, og så blir jeg så sliten og så blir det sånn: "Nå ER det din tur", og så kommer jeg på senere at oi, han skal jo sånn og sånn i dag. Men når alt kommer til alt, så er det ikke vår skyld at de ikke er med å tar ansvar for å planlegge slik litt bedre.

Billeba: Utsovet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.