Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor handle tøffe klær til gutt i str 134/140?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 12:25   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hvor handle tøffe klær til gutt i str 134/140?

Sliter med å finne klær jeg liker til 6 åringen.
Finner ofte litt på Kapphal, og så synes jeg Hummel har litt.
Tråler nettet for å finne noe men er liksom ikke alt som faller i smak.
Hvor handler dere til deres 6 åringer i disse str?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:28   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor handle tøffe klær til gutt i str 134/140?

Er ikke 134/140 veldig stort til en seksåring? Jeg har en ganske gjennomsnittlig stor åtteåring, og han bruker fortsatt 128.

Handler litt forskjellige steder, H&M og barnebutikker som har diverse merker. Gutten min er ganske smal, så det er et poeng å finne bukser som henger på i livet. Mexx passer ofte bra. Har du kikket på GAP?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:37   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Name it er et bra sted. Deres barneklær går opp til str 152, og ser da likevel ut som barneklær, ikke gangsterklær. Ellers handler jeg endel på XY her i byen, de har litt dyrere klær som mexx og brubaker og fransa. Det går an når det er salg. Ellers bestiller jeg fra www.gymboree.com. GAP er også et bra sted.

Gammel 21-04-10, 12:38   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Markedsplassen på FP.

Gammel 21-04-10, 12:44   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Pompdeluxe har mye tøffe, rimelige klær synes jeg. HER

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:54   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Synes også Jean Paul her en del kule klær til gutt jeg.

Gammel 21-04-10, 12:55   #7
Albertine
Passiv

Standard

Så Gap er kult, altså? :noterer til Londonturen:

Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 13:27   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Min rykende ferske 7-åring må ha 134 i klær, han er 130 cm

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 13:33   #9
Left
Passiv

Standard

6-åringen min bruker nå 128, og vi har begynt å kjøpe overdeler i str 134.

Jeg liker også en del av det de har på Kappahl.
Det er vanskeligere å finne fine klær nå, enn da han var mindre. Nova Star f.eks - ikke så store størrelser.

Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 13:56   #10
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er ikke 134/140 veldig stort til en seksåring? Jeg har en ganske gjennomsnittlig stor åtteåring, og han bruker fortsatt 128.

Handler litt forskjellige steder, H&M og barnebutikker som har diverse merker. Gutten min er ganske smal, så det er et poeng å finne bukser som henger på i livet. Mexx passer ofte bra. Har du kikket på GAP?

Ja han er en lang gutt 134 er faktisk for lite i noen merker.
Finner lite på H&M.
Hvor finner jeg GAP da?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 14:02   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

gap-bukser er ikke smale. Zara har forresten endel fint. Skinny-buksene til levis sitter også fint på smale gutter.

Gammel 21-04-10, 14:16   #12
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Min 6-åring bruker også 134/140

Vi handler også en del på Name it, og på Reflex (Mexx og Esprit klær). Benetton har mye fint, og i tillegg har jeg fått tips om å sjekke ut JC (men har ikke vært der enda)

Gammel 21-04-10, 15:04   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Min rykende ferske 7-åring må ha 134 i klær, han er 130 cm

Min åtteåring er også rundt 130 cm, men har ennå ikke opplevd at noe har vært for smått i 128. Men det neste vi kjøper blir nok 134.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 15:10   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en snart 7 åring som har brukt 140 i gensere i 1 år.

128 er leeenge siden vi brukte.

Jeg sliter med å finne klær...

Vi får vår første HM her ,åpner i morgen så håper jeg finner noe der.
Men til nå har vi kjøpt bukser på lindex, gensere der og og på exit .
Vi har ikke så mange fænsy butikker her.

cubus styrer jeg unna, blir for kort i armene i 140 og alt for vidt i resten av genseren. Har kjøpt vindu bukser der.

Mye av det som er i "ungdom" fra 128?!? og til 170 på Kappahl er med hull i buksene og sånt.

Gammel 21-04-10, 18:39   #15
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Mye av det som er i "ungdom" fra 128?!? og til 170 på Kappahl er med hull i buksene og sånt.

Jeg har helt nye bukser på meg, kjøpt med hull i.

Gammel 21-04-10, 18:54   #16
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min snart 7 åring bruker 140 og oppover, så det er vel veldig indivduelt.
Handler en del på HM. Han er veldig glad i hettejakker og t-skjorter.

Gammel 22-04-10, 10:29   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har helt nye bukser på meg, kjøpt med hull i.

Jeg kjøper ikke bukser med hull i . Ser stygt ut

Gammel 22-04-10, 10:44   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en seksåring som passer akkurat inn i 128 nå. Han er en lang seksåring da.

Jeg har fått gode tips her om å kjøpe bukser på POP. De har strikk som kan dras inn i livet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:00   #19
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

I klassen til datteren min har de målt høyden sin og merket av på en plakat i klasserommet. Det varierte fra 108 til 142 cm tror jeg det var, det er kanskje ekstremt, men at klesstørrelsene varierer i den alderen er ikke så rart.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:03   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant endel hos boden.co.uk
Slett ikke billig, spes ikke etter import toll og whatnot, men et av få steder jeg har funnet kule bukser med strikk i livet.
NB: Klærne er store i størrelsen, og buksene vide og romslige i størrelse og godt utvalg av strikk i livet (det er det vi trengte da)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.