Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Geografisk ignorante foreldre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 10:16   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg synes å huske at det også i den andre tråden var mange som stilte seg skeptiske til hvor mye barn egentlig lærer på ferie. Og det blir alltid gnisninger når noen snakker spesifikt (enten det er om seg selv eller om naboen) og andre prøver å være generelle eller prinsipielle. (Som i "ta barna ut av skolen"-tråden - jeg synes det er helt riktig av skolen å være striks på å gi barn permisjon for å dra på ferie, blant annet fordi det ville være arbeidskrevende og potensielt konfliktfremmende å skulle vurdere hver enkelt tur og hvert enkelt barn. Jeg synes det er så enkelt som at dersom barnet ikke er på skolen, så regnes dette som fravær fra undervisningen, enten barnet skal tilbringe to uker i og ved et barnebasseng sammen med andre skandinaver, eller på franskspråklig kurs i historisk arkitektur og menneskerettigheter.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.