Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 12:42   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.275
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Hva gjør jeg? Kan den fikses?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:44   #2
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Har du forsøkt å boote? Holde inne hjemknapp og påknapp i mer en 30 sek?
Det hjalp meg når min døde.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:44   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Hiv den i gulvet en gang til? Kanskje den fungerer da?!





Nei, jeg vet ikke jeg. Den kan sikkert fikses?
Mulig det koster litt men? Har du prøvd åpnet den, tatt ut batteriet, gitt batteriet en klem og sånnk, og satt det i igjen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:47   #4
Syncopa
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 141
Syncopa er litt kulSyncopa er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Huffda...!!! Jeg har knust skjermen på min ikke èn, men to ganger....!
Har ikke peiling på svart tlf.... men jeg fikk hjelp til å fikse min på dr.iPod til en grei pris. Tenkte kanskje at det kunne være et greit tips å ta med seg?

__________________
1995, 1998, 2000, 2000, 2000, 2003
Å si at det er for mange barn,
er som å si at det er for mange blomster
(Mor Theresa)
Syncopa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:47   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.275
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Hadde ikke prøvd i mer enn 30 sek, men når jeg gjorde det nå så skjedde det heller ikke noe, bortsett fra at pc-en (som den er koblet til nå) registrerte "new hardware".

Og driPod er askefast i Hong Kong!

(Jeg har fått byttet skjerm der en gang før - supert sted, ja!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:51   #6
Syncopa
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 141
Syncopa er litt kulSyncopa er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Usj.... leit!!!

__________________
1995, 1998, 2000, 2000, 2000, 2003
Å si at det er for mange barn,
er som å si at det er for mange blomster
(Mor Theresa)
Syncopa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:03   #7
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Jeg leverte inn min dit jeg kjøpte den etter at den blacket ut. Da lå den i veska som datt fra knehøyde og ned i bakken. Jeg fikk den fikset på garantien.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:48   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

R.I.P

Jeg ville nok forsøkt å levere den inn før jeg forkastet den.
Det kan jo hende det ikke er så dyrt å fikse.

Jeg skjønner også at jeg aldri kan ha Iphone. Den tåler jo ingen ting før den går i stykker.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:57   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg skjønner også at jeg aldri kan ha Iphone. Den tåler jo ingen ting før den går i stykker.

Det kan ikke jeg heller. Min tlf. går i gulvet/bakken rett som det er. Jeg setter den sammen igjen, trykker på start og vips.....virker så fint så.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 14:03   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

iPhonen min går stadig i bakken, men det går veldig bra for det. Den til mannen min har tom. vært i doen et par ganger (æsj), men den funker fortsatt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 14:04   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mistet min iPhone i gulvet og nå er den DØD!

Så kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg skjønner også at jeg aldri kan ha Iphone. Den tåler jo ingen ting før den går i stykker.

Jeg mister min telefon i bakken minst en gang i mnd, så den må tåle en støyt eller ti...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no