|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlJeg har nettopp kjøpt en slik bukse på KappAhl, normal waist. Den passet akkurat da jeg kjøpte den, bittelitt trang, men siden det er såpass mye stretch i den går den vel ut etter ett par timers bruk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlVet ikke om det er noe forskjell, men makan til vanskapt bukse har jeg ikke vært borti. Jeg prøvde en i den vanlige størrelsen min, og det ble bare helt rart. Den satt ikke fint i det hele tatt, dessuten var den en halv meter for kort i beina. SNÅL! |
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlHva i all verden er Miracle Trousers? Googling ga ikke rare informasjonen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhl
Hm..ja kanskje det er det som er problemet? Men den er lang i bena til meg, bruker sånn ca. 32 i benlengde. Må kanskje legge den opp hvis jeg bestemmer meg for å beholde den. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sånn ser den ut, og den skal holde inn magen og rompa: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlDen var jo faktisk ganske kul. Det ser ut som om den har veldig høyt liv? Jeg liker bukser med høye liv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlJeg kjøpte en i forrige uke, etter tips herfra. Liker godt at den er så høy i livet. Jeg kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis gjør. Det kan også ha noe å si at jeg er på slanker'n??
|
|
|
#10 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlKorte i bena ja. Bruker normalt 34 i benlengde, og denne ble iallefall kjempekort! Så ikke noe håp om en slik bukse med det første.Tviler på at bena mine krymper i lengden... Men kan jo hende kaphal finner ut at dem burde lage dem i "long" også..! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
De finnes i normal waist og high waist. Jeg prøvde high waist, men de nådde meg langt opp i ryggen, så jeg kjøpte normal waist. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlJeg prøvde buksene i min vanlig størrelse og fikk dem ikke halvveis opp på låra en gang. Slikt gjør meg bare deprimert, så jeg gadd ikke prøve flere. Mirakel, liksom.
|
|
|
#13 |
|
Kjøpte du normal eller high waist? Kanskje jeg må bytte i ett nr større? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Bruker også 34 i beinlengde, og den så helt corny ut |
|
|
|
#15 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlKanskje det er mer sånn: "It's a miracle if they fit anyone"-trousers?
|
|
|
#17 |
|
Ja, jeg er enig. Jeg bruker vanligvis 42-44, alt ettersom hvordan modellen er, men mest str 42. Kjøpte denne buksen i 44 og såvidt jeg får den på meg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Skal rømme
|
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlNeida, jeg kjøpte en i forrige uke og den passet fint til meg! Men den er nok litt liten i strl altså, jeg måtte opp en strl.
|
|
|
#19 |
|
Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhlJeg synes buksen er ganske fin. Problemet mitt er at de fleste buksene blir så vide og slaskete i lårene, mens denne sitter perfekt. Det er bare det at jeg må gå opp enda en størrelse, deprimerende. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Jeg kjøpte high waist. Det var det som fikk meg til å prøve dem i utg. pktet, jeg liker ikke lavt liv.
|
![]() |
|
|