|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klesskapet dittHvor beviste er du egentlig på mote og hva du har i klesskapet/klerommet ( vist noen som har det også) ditt? Sist redigert av ItsOnlyMe : 22-04-10 kl 21:32. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kleskapet ditt ...Jeg har akkurat rydda og det meste som er kastet er rett og slett utslitt. Jeg sliter en del på klærne, så bruksplagg (topper, hverdagsjeans og hverdagsgensere) er vel i skapet i 3-4 år før de er utslitt.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Kleskapet ditt ...
Ja, både og. Jeg finner stadig glemte skatter der inne. Ettersom vi har flyttet, ligger fortsatt en del av klærne i IKEA-poser, men normalt har jeg store problemer med å lukke klesskapsdørene, ja.
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kleskapet ditt ...Jeg er også litt hamstrer.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Kleskapet ditt ...Jeg tror jeg har tre klesplagg i skapet mitt som er eldre enn ett år. |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kleskapet ditt ...Jeg kaster ikke gode/behagelige klær før de er utslitt (helst litt etter, for de kan vel brukes i hagen?)
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kleskapet ditt ...Jeans, skjorter og gensere sliter jeg ut, men jeg har mye klær i skapet og det er langt fra nytt og "in" alt som er der.
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kleskapet ditt ...En fordel med å slanke seg mange størrelser er at man får ryddet opp i klesskapet.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kleskapet ditt ...Jeg har altfor lite klesskap! Det er ikke kokettering, men fakta.Ett standard skap med sånne vanlige doble dører, det er alt + 2 kommodeskuffer.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kleskapet ditt ...Klesskapet mitt er så sørgelig at jeg vil ikke prate om det engang.
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Klesskapet ditt ...Svigerinna til sambo har fått en del klær av meg de siste årene. Det er klær jeg har spart på i håp om å passe igjen, men innser at kroppen har forandret seg og at det ikke lar seg gjøre selv om jeg har gått ned 13 kg.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klesskapet dittPlagg som brukes lite sparer jeg gjerne på, f.eks kjoler. Gensere sorteres ut et par ganger i året, bukser ved behov. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
interlektuell
Sv: Klesskapet dittJeg er veldig fornøyd med klesskapet mitt etter at jeg startet med å sortere etter farger. Før fant jeg aldri det jeg lette etter. Jeg har imidlertid alt for lite plass til klærne mine, og har i tillegg vanskelig med å kaste/ gi bort klær som jeg kanskje kan komme til å bruke en gang.
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Klesskapet ditt
Sortere etter farge? og ikke klesplagg-type? hmmm... kanskje det hadde vert en idè. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Klesskapet dittMitt klesskap inneholder alt for mye (alternativt; er for lite). Jeg rydder ofte, men handler også mye klær. Jeg kaster, gir bort og selger det som er utslitt/ødelagt, ikke passer, har feil farge, form, stil eller str. eller jeg rett og slett er lei ...
|
|
|
#16 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klesskapet dittJeg har alltid sortert etter farge,hvordan finner man noe ellers da? Legger de "fineste" nederst og hverdagsklær øverst.Jeg rydder ganske jevnlig unna og gir bort evt kaster det som ikke brukes eller er slitt.
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Klesskapet dittJeg kaster litt hver høst og vår, men jeg har plagg fra flere år tilbake. I forrige måned var jeg på fest i en 12-13 år gammel kjole, feks.
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Klesskapet dittJeg følger ikke moten, men er bevisst på stil. Jeg prøver å kjøpe få klær, men da gjerne noen som koster litt mer for å få skikkelig kvalitet, i tillegg til vintage. Jeg bruker som regel opp klærne. Allikevel har jeg alt for mye, hulter til bulter. Jeg har ikke plass til å fargesortere gitt, og siden mesteparten er rødt og sort er det vanskelig å finne okke som.
|
|
|
#20 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klesskapet dittHmmm - fargesortere?? Her sorteres etter undertøy, sokker, t-skjorter/singlets, gensere, bukser, kjoler, skjorter osv.
|
|
![]() |
|
|