Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hage: Elgmøkk som gjødsel?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-10, 22:01   #12
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hage: Elgmøkk som gjødsel?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det gjør plantene større og mer motstandsdyktig mot sykdommer.

Vet du det om elgemøkk spesielt? Eller er det noe du antar? Jeg pleier å bruke kumøkk,og har også spadd opp hestemøkk jeg har funnet borti veien her og hatt i blomsterbeddet, men det er nytten av elgmøkk spesielt jeg lurer på. Jeg gidder ikke bruke masse energi på å grave det ned hvis det ikke har noen særlig effekt men heller blir irriterende små tørre klumper i bedet. Jeg innbiller meg at det vil være mye mindre næringsinnhold i elgemøkk enn i det som kommer ut av en ku eller en hest. Elgen lever jo på ganske skrinn kost, i hvert fall om vinteren, men det har kanskje ikke så mye å si?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.