Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-10, 21:19   #1
Gammel bruker
Passiv

Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Bulthaup er en kjøkkenprodusent/designer som jeg synes har mye fint. Aner ikke hvordan prisene er (og om det er lett å få tak her til lands), men jeg tror de er dyre. www.bulthaup.com

Åh, her var det mye fiiint! Men man må nesten se og ta på et kjøkken før en kjøper det.

@Mikkeline: Kvik i Åsane har virkelig skuffet oss, dessverre. Ikke sendte de tegninger som avtalt, ikke en gang etter to purringer, og når jeg til slutt snakket med daglig leder på tlf evnet han ikke å beklage seg, men skyldte på ditt og datt og what not.

Vi skal gi HTH en sjanse til, det skal vi. Det er visst slik at god service blir viktigere og viktigere for meg jo eldre jeg har blir, merker jeg. Vet ikke hvorfor, egentlig.

Vi liker veldig godt "Line" fra Drømmekjøkken, men inkl. hvitevarer vil dette kjøkkenet koste oss rundt 150000 - det synes jeg er i meste laget. Akkurat nå ser vi på ikea igjen - de har jo 25 års garanti, da! Er det noen som vil dele sine erfaringer med ikea-kjøkken? Og er det noen som vet om man kan kombinere ikea-kjøkken med andre hvitevarer enn de som ikea selger?

Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 21:25   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Er det noen som vil dele sine erfaringer med ikea-kjøkken? Og er det noen som vet om man kan kombinere ikea-kjøkken med andre hvitevarer enn de som ikea selger?

Veldig fornøyd med Ikea-kjøkken og nei, man må ikke kjøpe hvitevarer på Ikea. Det er standardmål på hvitevarer.

Gammel 23-04-10, 21:26   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Veldig fornøyd med Ikea-kjøkken og nei, man må ikke kjøpe hvitevarer på Ikea. Det er standardmål på hvitevarer.

Jupp, det eneste jeg har hørt er at det kan være litt mikk å kjøpe innbygningskjøleskap andre steder, men at det går å få det til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.