|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Har ikkje lest heile tråden her, men svarer det eg tenker.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe Bergans, Bula eller Bavac-luer til guttene (5 stk i alderen 9-12år).
![]() |
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Ja, men skulle jeg funnet gave til 30 unger kan jeg love deg at de ikke hadde vært det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: ER alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?
Jeg signerer Teofelia av hele mitt hjerte!
Igjen! Jepp.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 24-04-10 kl 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?White trash.
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?
Dette hører jo ikke sammen. Jeg kunne godt kjøpt julegaver lenge før, men de ville jo vært med omtanke for mottaker likevel. Fant en råkul Jean Paul skjorte til brodern i fjor sommer med 70% avslag. Ganske kjekt å kunne gi ham i gave noe jeg ikke ville tatt meg råd til ellers. Så nei det er ikke noe galt i å handle ting før, men det er alltid hyggelig å få en gave som vitner om at personen har forsøkt å finne noe du liker/setter pris på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Det hadde mine også gitt bæng i.
![]() |
#30 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Nei, ikke til alle... Vi har noen i familien som bare gir gaver fordi de "må", og til dem legger vi ikke så mye i det.
![]() |
#34 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Handler ikke en eneste gave før 15 desember, men det er fordi jeg ikke gidder. Må ha litt press på meg. Dessuten er det mannen som handler de fleste gavene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
Det er jo ikke det som er poenget. Hvis dine barn liker Lego, så spiller det selvsagt ingen rolle om Legoen er kjøpt i januar til halv pris eller i desember til full pris. Poenget er at dersom man handler inn en stor haug med gaver, uten tanke for eller kunnskap om barnet som skal motta gaven liker Lego eller ikke, så risikerer man å gi bort Lego til et barn som ikke liker det. Eller som mistet interessen for det i april en gang. Det som skiller en god gave fra en kjip gave er jo ikke hva gaven kostet, men om gaven passer til mottageren eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Handler bøker, lego, krystall og endel annet på tilbud og prøver å ha litt liggendes med tanke på bursdager og andre merkedager, vi handler julegaver hele året gjennom for å fordele utgiftene året gjennom, istedenfor å få alt på november og desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Teo kom meg i forkjøpet!
![]() |
#39 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Vi handler stort sett julegaver ganske nært julaften. Bortsett fra de vi sender.
![]() |
#40 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er alle julegavene du gir bort ervervet med spesiell omtanke?Jeg synes hverken det er en uting å handle gaver på salg eller at man skal skamme seg over å gi helt fine gaver til barn, selv om de ikke nødvendigvis er innkjøpt med det konkrete barnet i tankene.
![]() |
|
|