|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Antrekk til vårbryllupVi er bedt i bryllup tidlig i mai, kleskoden er "pent antrekk", og det skal, om været tillater det, være utendørs.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 25-04-10 kl 14:00. Årsak: uthevet en vesentlig del av spørsmålet mitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Antrekk til vårbryllupI første omgang tenker jeg at det antrekket kunne jeg gått på jobb i, så jeg mener at det ikke blir pent nok til et bryllup. Men du kjenner jo sikkert brudeparet og vet hvor formelle de er og hvordan de har tenkt at bryllupet skal være. Siden det er ute tidlig i mai så må man jo ta høyde for at det kan være kaldt, så jeg hadde vel heller tatt en lang kjole man kan ha litt tykkere strømpebukse under kombinert med jakke/stort tykt sjal.
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Antrekk til vårbryllupEnig med Lykken her.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Antrekk til vårbryllup
Jeg er litt enig, antrekket slik det er vist her, kommer jeg til å bruke på jobb utover våren og sommeren, så akkurat slik kommer jeg nok ikke til å bruke det.
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Antrekk til vårbryllupJeg tolker pent antrekk som penere enn det som vist, fortrinnsvis kjole til bryllup.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Antrekk til vårbryllupJeg synes det er en veldig dum kleskode aa oppgi fordi det ikke finnes noen regler aa holde seg til. Selv hadde jeg helt sikkert tatt kjole eller skjört i bryllup, men ikke smokingkjole/galakjole. Min mann hadde faatt paa seg dress, men ikke mörk dress. Muligens uten slips utover kvelden. Hvis dere skal vaere ute, hadde jeg hatt vaarkaape + sjal til aa ha over meg + varme strömper under. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|