Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gassgrill!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 14:13   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill!

Følger med her.
Mannen ønsker oss ny, det gjør vel egentlig jeg også, vi har nemlig en Landmnn med lavastein, som samler fett og lager bål. (Og mygler over vinteren...Vi er ikke de beste på å gjøre sånne lure ting som å vite at "dette var årets siste grilling"...) Den har fått overvintre ute i år, så jeg er litt spent på hva som møter oss. Jeg sier, halvt i spøk, at jeg tror mannen lot den stå ute fordi han vil ha ny...

Vi er bare en familie på tre da, og har ikke så mye grillmiddagsgjester egentlig. Når vi har det, har vi gjerne 3-5 gjester, men det skjer ikke mer enn en håndfull ganger i året. (Men vi håper på å flytte i løpet av et år eller to, til et sted hvor vi naturlig vil ha oftere gjester, og vi håper stadig på større familie...)

Jeg vil ha sidebrenner da. Vi bruker veldig ofte ris til grillmaten, og det er såååå lite aktuelt at jeg skal stå inne og koke ris mens maten lages ute... (Joda, jeg lager ofte salaten inne, og kunne sånnsett kokt ris i samme slengen, men salat er fort gjort, eller allerede ferdig før maten..)

Emneord
gassgrill

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.