Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 14:18   #1
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor innrapporterer man prikker? Bryr man seg så mye?

Godt spørsmål, det samme lurte jeg på. Frem til både mine og andres røde prikker ble innrapportert og førte til advarsler, og for noen utestengelse. Vedkommende som har innrapportert har vært minst like ufin, og da blir det i lengden litt skjevt hvis bare den ene "siden" innrapporterer. Ja, det er uansett barnslig, jeg vet det.

Gammel 28-09-06, 14:22   #2
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kun en gang fått en rød prikk en gang og det var pga manglende komma
Var i utganspunktet i mot slike prikker i ulik farge da det kom på NM men etterhvert så prikket jeg i vei.
Koselig å skrive en kommentar til noe jeg synes fortjener det.

Sist redigert av Michelle : 28-09-06 kl 14:30.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 15:55   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Godt spørsmål, det samme lurte jeg på. Frem til både mine og andres røde prikker ble innrapportert og førte til advarsler, og for noen utestengelse. Vedkommende som har innrapportert har vært minst like ufin, og da blir det i lengden litt skjevt hvis bare den ene "siden" innrapporterer. Ja, det er uansett barnslig, jeg vet det.

Innrapporterte du den på basis av innhold, eller fordi den kom som hevnprikk?

Gammel 28-09-06, 15:55   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ble dine røde innrapportert, forresten?

Gammel 28-09-06, 16:56   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg innrapporterte den pga. innhold, jeg ville vel neppe fått medhold hvis det var fordi det var en hevnprikk.
Hun hadde ikke innrapportert min røde, nei. Det var ikke så mye å innrapportere, for kommentaren min var bare "Uffda". Men det har skjedd før med andre brukere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.