|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Hjelp! Sort antrekk til konsertkoristNeste torstag skal jeg kore på konsert. Kleskoden er sort. Noen som vet om hverdagskjole - knekort ca, eller noe annet fint som jeg kan bruke, og som også kan brukes videre utover vår/sommer. Gjerne også med tips om tilbehør. Jeg er rådløs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hjelp! Sort antrekk til konsertkoristDen første var fin, og omtrent en slik fasong jeg tror kan passe meg. Har ikke handlet på HM på årevis, men det er lettere å få kledd en str 42 enn en str 48, så nå er det verdt et forsøk. Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjelp! Sort antrekk til konsertkoristLindex har denne. Jeg kjøpte meg den nettopp, og den var veldig fin i fasongen!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hjelp! Sort antrekk til konsertkoristJeg har tro på at klær som passer din fasong også fungerer på meg, Nessie, selv om du nok er litt røffere enn meg i stilen. Har F/G-pupper nå, tror jeg, så da går det nok. Må sjekke ut både Lindex og HM etter konferansetimene på mandag. De to nederste blir for pene for meg, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjelp! Sort antrekk til konsertkorist
![]() |
#10 |
|
Her er det nok litt mer vår og varmt enn hos dere, så jeg ser for meg at mine utslitte støvletter ikke blir helt passende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |