|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Hva er forventet levetid på ...Sofa?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Umiddelbart, uten at det nødvendigvis er velfundert, så tenker jeg 20 år med mindre det er rimeligste-midlertidig-Ikea-versjon. Der tenker jeg kanskje 5 år?
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Sofa: Mer enn ti år, i hvert fall. Kjøkkenet bør egentlig vare opptil 20 år, badet like lenge. Dobbeltsenga i minst ti år, kommer litt an på madrasskvaliteten.
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Sofa? minimum 10 år, hatt vår i 12 år no og er fortsatt god. Kjøpt ny nr 2 sofa. Skal ha i mange år.
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Jeg har en Svaneseng som fyller 10 år i år. Den synes jeg er rimelig moden for utskifting snart. Den kostet nesten 15000kr da, og jeg skulle helst hatt den i 10 år til, men den må straks skiftes ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...jeg kom plutselig til å tenke på at alt i huset vårt er sånn ca 8 år. Kjøkkenet, badet, sofaen, senga, oppvaskmaskin - komfyr og vaskemaskin er 5 år - Vaskemaskina har begynt å skape seg, men vi har jo fortsatt garanti på den
![]() |
#8 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Min vaskemaskin begynte hangle for to dager siden, så vet hva du mener. Den kostet 7000,- og har blitt brukt mye. Vært veldig fornøyd. Den er 9 år gammel. Spurt på service, de sier forventet levetid på den maskinen er 15 år. Så jeg må tenke litt på rep. eller kast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Sofa, minst ti år. (Min første sofa levde i nesten 20 ... Kjøpt i 1985 for 5000...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Man lurer på en ting, googler, og hvor kommer man om ikke FP? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
I disse ferietider tager man hva man haver.
Egentlig vil jeg svare "til jeg er lei av det" på alle spørsmålene, men det er ikke lommeboken enig i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Vi har en billigsofa kjøpt da vi var studenter. Tenkte den kom til å holde i en 5-årstid. Nå er den 13 år gammel, og fortsatt fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Hvordan merker vi at sengen er oppbrukt?
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Vi leier, så kjøkken og bad er ikke vårt problem. Det er snart 3 år. Og holder vel en stund til |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er forventet levetid på ...Senga vår har vi hatt en 13-14 år, så jeg tenker at den snart skal skiftes ut.
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
Vi må bytte sengen når vi skal bytte madrasser neste gang, siden vi vil bytte fra 150 til 180 bredde. Bortsett fra det, hadde nok sengen vart i 20 år til. :hjemmelaget og overdimensjonert: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|