Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Heslig telefon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 20:49   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heslig telefon

I morrest, like etter kl. 8 ringte telefonen. Æsj, jeg grøsser bare av å tenke på det.

En ekkel mann visker til meg:
Eklingen: "Ehhkorn..."
Ekorn: "Hvem er dette"
Eklingen: "Jahhh Ehhkorn, pust.."
Ekorn: "Hvem er det som ringer?!"
Eklingen: pust, pes "Jahh, det gåhr for megh"

:spy:

Hva faen er dette? Er det noen jeg kjenner eller vet hver er, eller er det en idiot som ringer en tilfeldig funnet i telefonkatalogen?

Gammel 29-04-10, 20:52   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heslig telefon

Æsj, så guffent!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 20:52   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En slik en var jeg plaget av en stund også - stønning og pusting, og jeg hadde ikke den villeste ide om hvem det var. Ikke hadde jeg nummervisning på telefonen - han ringte alltid fasttelefonen min, og ikke hadde vel nummeret kommet opp, tenker jeg.

Uansett - det hele stoppet av seg sjøl, for fyren presterte nemlig å ringe meg tidlig en morgen. Jeg sto der høygravid i morgenkåpa, i beste vaktmesterstil - håret til alle kanter og så ut som en oppblåst hvalross...

Så peses det i andre enden: "Åh Inagh - du er så deilig!"

Da klarte jeg ikke mer. Jeg lo så jeg grein, kalte ham "tullebukk" og la på.

Siden hørte jeg ikke mer fra den kanten.

Gammel 29-04-10, 21:02   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Syke,syke mennesker. :æsj:

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 21:28   #5
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Usj, hadde grisetelefoner av den slags flere netter en uke i vinter. Kjempeekling som ringte og mannen var atpåtil bortreist! Han ringte med skjult nummer og så ikke ut til å gi seg, jeg både kjeftet og lot være å svare. Anmeldte det hos politiet og lot de sjekke telefonloggen min og de tok rakkeren tilogmed!
Viste seg at han ringte tilfeldig, kjente meg ikke, ekkelt allikevel synes jeg.

Gammel 29-04-10, 21:35   #6
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

æsj

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 21:42   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss - så politiet ville ta i mot anmeldelsen din, myr!? Jeg gikk også nemlig til politiet og ba om å få anmelde telefonene jeg fikk, slik at teleselskapet kunne gi ut lista over numre som hadde ringt meg. Politimannen lo meg ut av lensmannskontoret.

Gammel 29-04-10, 21:45   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nei fysj så ekkelt!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 21:50   #9
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Uansett - det hele stoppet av seg sjøl, for fyren presterte nemlig å ringe meg tidlig en morgen. Jeg sto der høygravid i morgenkåpa, i beste vaktmesterstil - håret til alle kanter og så ut som en oppblåst hvalross...

Så peses det i andre enden: "Åh Inagh - du er så deilig!"

Da klarte jeg ikke mer. Jeg lo så jeg grein, kalte ham "tullebukk" og la på.

Siden hørte jeg ikke mer fra den kanten.

Ikke meninga å le, for du var nok veldig vakker når du gikk gravid.
Men DETTA så jeg for meg nå

Gammel 29-04-10, 21:51   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få tak i signalhorn/tåkelur på boks. Neste gang han ringer så setter du luren mot telefonen og trykker (ja, du vekker jo resten av huset, men det får nå være) til. Det skal visstnok få selv det mest... tente utstyret til å skrumpe.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 21:56   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Missa sitt forslag ruler!

Jeg fikk noen sånne telefoner i en periode da jeg bodde i England, men det ga seg da jeg ba fyren om å go fuck yourself.

Gammel 29-04-10, 21:59   #12
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Hva om man vrir det hele tilbake....

En ekkel mann visker til meg:
Eklingen: "Ehhkorn..."
Ekorn: "Ehhhklingen"
Eklingen: "Jahhh Ehhkorn, pust.."
Ekorn: Pust, pes "mmmm...... Ehhkling?!"
Eklingen: pust, pes "Jahh, det gåhr for megh"
Ekort: Pust Pes "AhAhAh, Der var jeg ferdig"

Gammel 29-04-10, 21:59   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stønn tilbake neste gang! Eller bare si helt saklig at det går for deg også av slike telefoner.

Gammel 29-04-10, 22:00   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kine og jeg er skikkelig på bølgelengde.

Gammel 29-04-10, 22:00   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Missa sitt forslag ruler!

Jeg fikk noen sånne telefoner i en periode da jeg bodde i England, men det ga seg da jeg ba fyren om å go fuck yourself.

..var det ikke det han gjorde allerede..?

Huff, Ekorn, det hørtes ganske så ekkelt ut. Det høres i alle fall ut som at det godt kan være en tilfeldig stakkar. Jeg ville først fulgt rådet om å anmelde, og eventuelt Missas forslag.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 22:04   #16
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kine og jeg er skikkelig på bølgelengde.

Oh yeah

Gammel 29-04-10, 22:05   #17
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kine, her.

Oh yeah

Forresten, hvor har du vært hele mitt liv, bæret?

Jo, jeg vet... HEEEER, på foreldrep.

Gammel 29-04-10, 22:20   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kine, her.

Forresten, hvor har du vært hele mitt liv, bæret?

Jo, jeg vet... HEEEER, på foreldrep.

Ja, jeg har vært her og ventet på at du skulle komme tilbake, selvsagt.

Gammel 29-04-10, 22:22   #19
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, jeg har vært her og ventet på at du skulle komme tilbake, selvsagt.

Tenk, at stakkars bæret måtte vente 2 år....
Hele TO år før jeg vandret veien hjem, hjem til FP

Gammel 29-04-10, 22:23   #20
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var vel en som hadde en fetisj på ekorn.

Spøk til side, sånt er ordentlig ekkelt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.