Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Nei, det er vel nettopp poenget mitt, det er ikke så realistisk. Har man jobbet som glamourmodell og tatt hauger av dårlige bilder og i tillegg deltatt i Paradise, så tror jeg faktisk man må ta det som er. Og heller jobbe seriøst for å rette opp inntrykket.
Jeg ser ikke helt hvorfor det ikke skal være lov å spørre noen om å fjerne bilder de har liggende på nettet av en. Jeg har i alle fall ikke behov for å se dem. Ei heller at folk skal måtte "ta straffen" ved at de blir liggende.
Ellers er jeg enig i at det nok er mer realistisk å heller prøve å balansere inntrykket. Dersom man fortsatt ønsker å være i rampelyset, vel å merke. For man får jo ikke umiddelbart full kontroll over hvordan man fremstilles bare fordi det ikke er gjennom Paradise Hotel.
Etter hva jeg har forstått så er det ikke alt av bilder etc. hun har anmodet om å få fjernet. Og jeg skjønner ikke helt hva som gjør det så viktig for noen å fortsette å publisere bilder tatt av en ungjente som senere ber pent om at de tas vekk. Det er ikke som om hun har trampet inn og ropt "slett meg!". Men hun har vist til konkrete bilder og spurt pent. Det synes jeg er litt dumt å latterliggjøre.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|