|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Textrovert
|
![]() Sv: Charter til Egypt - galskap?Det blir ikke Egypt. Vi vil gjerne reise dit, men satser på å reise dit på vinterstid en gang.
![]() |
#44 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Charter til Egypt - galskap?
Antarktis er nok klart kaldest i Syden i juli måned. Da er det jo vinter der.
![]() |
#45 |
Textrovert
|
Nah, kysten av England har vi vært en del, men det frister ikke i år. Og verken Spania eller Nederland frister noe spesielt. Vi har landet på at det blir norgesferie i år.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en kroatisk venninne, og hun sier det er kvalmende varmt der om sommeren. Hun drar av naturlige grunner dit om sommere for å besøke familie, men hun liker ikke varmen. Det gjorde hun ikke når hun bodde der heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sørlandet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Textrovert
|
Vi skal kjøpe tredagerspass til Dyreparken, og vi regner med å bo på det nye billighotellet i Kristiansand. Husker ikke hva det heter, men det er bygd i brakker, tror jeg. Tror ikke vi blir værende på Sørlandet etter det. Mulig vi tar ei langhelg i Hallingdal og så kjører over til Bergen og Stavanger. Vi får se. Også blir det sikkert ei langhelg / liten uke i Trøndelag også.
![]() |
#49 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Charter til Egypt - galskap?Jeg har vært i egypt i juli/august og syns ikke det var uoverkommelig varmt. Vi reiste rundt med ryggsekken og overnattet på de billigste stedene så jeg har ikke sett noen av charterstedene. Vi spiste på lugubre steder uten å bli syke.
![]() |
|
|