Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Feilsendte SMS

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 14:13   #61
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Feilsendte SMS

Jeg har vært KRONISK med å sende sms til feil mottaker. Først i "gamle" dager, da man ikke trykket to ganger før meldinga ble sendt, deretter på SE-telefon hvor den lista over de siste brukte nummer alltid kommer opp.
Har ikke oversikt over hvor mye rart jeg har sendt feil til folk.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 16:09   #62
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Disse første SMS i HI er hentet fra det nye "kamille" det er flere bra der. Lo så jeg grein

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 16:28   #63
Left
Passiv

Standard

Jeg har kommunisert med en fyr jeg trodde var broren min i flere dager. Han hadde akkurat blitt dumpet av samboeren gjennom et par år, og var rimelig nedfor. Forsøkte å trøste etter beste evne, og fikk svar tilbake som var helt tilforlatelige.
Til slutt så fikk jeg melding..."hvem er du egentlig"? Han kunne ikke skjønne hvorfor han ikke hadde lagret nummeret til søstra si liksom

Da må jeg innrømme jeg rødmet godt der jeg satt...

Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 17:51   #64
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sendt en feil e-post en gang, ikke så veldig flaut, men det var til en kompis jeg hadde gått på skolen med i mange år, og hadde et godt forhold til. Så jeg sendte i vei en litt flåsete melding om alt mellom himmel og jord. Vel, jeg sendte den til broren. Noe som resulterte i et skifte i utdanningsvalg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 18:14   #65
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

En tidligere flamme gikk på en smell da han var på jobb og ventet på at jeg skulle ringe. Vi hadde pratet en stund, så dukket det opp noe som han var nødt til å gjøre, og han bad meg ringe tilbake om 2-3 minutter. Da jeg ringte tilbake var det opptatt, og da jeg kom gjennom etter en liten stund fikk jeg tidenes mest seriøse svar. "Hei, du har kommet til XXXX, du snakker med XXXX" Jeg lurte på hva i all verden han holdt på med, og holdt på å le meg ihjel da han fortalte at han hadde fått lynkurs i telefonskikk i mellomtiden. Han hadde ikke sett etter om det faktisk var jeg som ringte da første telefon kom, og hans mannlige sjef hadde satt liten pris på å bli kalt sexy.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 18:22   #66
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare helt nødt til å gjenta det andre har sagt; agenten har en kul sønn!

Gammel 01-05-10, 11:32   #67
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Agentsønnen er kul, ja

Gammel 01-05-10, 11:38   #68
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å, herlig!
Men uansett: Nå begynte jeg å tenke på tråden om tabber - og om nabojenta (?) som kom å la seg full og naken under dyna til pappa'n sin....så ler jeg av DET i stedetfor.

Jeg har sendt en baksnakkemelding om en venninne TIL den venninna.

Jeg har fått en slags baksnakkemelding, som skulle til en annen
guttemammis, litt morsomt egentlig...var ikke noe som gikk direkte på meg hehe
De det gjaldt var ganske usikre og rare en stund etter....

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:43   #69
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Gammel 01-05-10, 12:58   #70
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Ikke så veldig flaut, egentlig, men litt.

Kona mi og akupunktøren heter det samme. Jeg hadde tekstet med begge rett før jeg gikk inn til farmor, og skulle til akupunktøren etterpå.
På vei inn til akupunktøren skulle jeg sende sms til kona om at hun måtte sende sms med handleliste.
Jeg leste bare fornavn, og sendte til akupunktøren.
Da jeg kom opp sto hun litt forvirret og prøvde å finne ut nr, for det var noe kjent, og lurte på om det var noe viktig hun hadde glemt at hun liksom skulle handle til.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 13:04   #71
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Større tabbe gjorde jeg som 18 åring.

Jeg var sammen med X, men hadde småflørtet med Y i mange, mange mnd, også før jeg ble sammen med X. (Jadaaa, men var 18 år, det er unnskyldningen. )

Iallefall, jeg sendte en lang, lang sms som svar på noe Y hadde skrevet, med masse kliss og klass og savner deg og hele pakka.
Den havnet hos X.

Kremt.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.