|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feilsendte SMSJeg har vært KRONISK med å sende sms til feil mottaker. Først i "gamle" dager, da man ikke trykket to ganger før meldinga ble sendt, deretter på SE-telefon hvor den lista over de siste brukte nummer alltid kommer opp.
![]() |
#62 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Feilsendte SMSDisse første SMS i HI er hentet fra det nye "kamille" det er flere bra der. Lo så jeg grein |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Feilsendte SMSJeg har kommunisert med en fyr jeg trodde var broren min i flere dager. Han hadde akkurat blitt dumpet av samboeren gjennom et par år, og var rimelig nedfor. Forsøkte å trøste etter beste evne, og fikk svar tilbake som var helt tilforlatelige. |
![]() |
![]() |
#64 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Feilsendte SMSJeg har sendt en feil e-post en gang, ikke så veldig flaut, men det var til en kompis jeg hadde gått på skolen med i mange år, og hadde et godt forhold til. Så jeg sendte i vei en litt flåsete melding om alt mellom himmel og jord. Vel, jeg sendte den til broren. Noe som resulterte i et skifte i utdanningsvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feilsendte SMSEn tidligere flamme gikk på en smell da han var på jobb og ventet på at jeg skulle ringe. Vi hadde pratet en stund, så dukket det opp noe som han var nødt til å gjøre, og han bad meg ringe tilbake om 2-3 minutter. Da jeg ringte tilbake var det opptatt, og da jeg kom gjennom etter en liten stund fikk jeg tidenes mest seriøse svar. "Hei, du har kommet til XXXX, du snakker med XXXX" Jeg lurte på hva i all verden han holdt på med, og holdt på å le meg ihjel da han fortalte at han hadde fått lynkurs i telefonskikk i mellomtiden. Han hadde ikke sett etter om det faktisk var jeg som ringte da første telefon kom, og hans mannlige sjef hadde satt liten pris på å bli kalt sexy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
By the Sea
|
![]() Sv: Feilsendte SMSJeg er bare helt nødt til å gjenta det andre har sagt; agenten har en kul sønn!
![]() |
#67 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Feilsendte SMSAgentsønnen er kul, ja
![]() |
#68 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feilsendte SMS
Jeg har fått en slags baksnakkemelding, som skulle til en annen |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Feilsendte SMSIkke så veldig flaut, egentlig, men litt.
![]() |
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Feilsendte SMSStørre tabbe gjorde jeg som 18 åring.
![]() |
![]() |
|
|