|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Borte
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?Jeg har alltid takket pent for alt. Vi ga forøvrig beskjed på en pen måte allerede før storesøster ble født at det ikke var nødvendig å kjøpe med noe hver gang man kom. Helst bare gaver til jul og bursdag.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?Jeg takker og bukker.
|
|
|
#43 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?Mine pleier å få fine ting, stort sett.
|
|
|
#44 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?I dag hadde mora mi kjøpt barbiedukker til jentene. Da må jeg innrømme at jeg ikke takket pent, men heller lo høyt og nektet å ta dem med hjem. Jeg kommer også til å nevne det for hennes kjære feministvenner slik at de kan mobbe henne. Jeg og mine søstre måtte gråte oss til barbiedukker i vår barndom, hvorfor skal ungene mine ha det noe enklere?
|
|
|
#45 |
|
I mål
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?Hvis bestemødrene hadde vært innom stadig vekk og alltid hatt med noe til ungene, hadde jeg heller tatt opp det med dem, enn akkurat klagd på HVA de hadde med. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?
Hehe, jeg gråt for å få Barbie, men fikk det ikke. Derfor får Ruska mi så mye Barbie hun bare måtte ønske seg.
|
|
|
#47 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sier dere fra hvis dere får ting til barna som dere ikke liker?Takker og bukker selvfølgelig.
|
![]() |
|
|