|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Hvilken trille bør vi velge?Lager en ny tråd, det har kommet opp et par flere kandidater og jeg bryner de små grå ...
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-04-10 kl 14:32. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Hva med Babyjogger city mini? Den blir kjempe liten når man slår den sammen og har bra ligge stilling. Lett og nett . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Kanskje Simo 124 hadde vært noe? Den koster jo 3700 ny, men finnes sikkert på finn til en billigere penge. Blir ikke veldig stor sammenlagt, god å trille og lang liggedel. Ulempen må vel være at den veier litt, men det gjør jo ikke noe i den tiden den skal være sovevogn.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken trille bør vi velge?
Vi har vrt veldig fornøyd med den. Med lange barn og ønske om å bruke voksiposen var det ikke så mye å velge i, liksom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Her er noen triller fra Simo på finn (ikke bare 124):
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Noen flere:
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Ok matcher ikke priskriteriet, men jeg kan jo fortelle hvordan vi har det, siden vi har jevnaldrende barn. Vi har en stk vogn, det er en bugaboo bee. I sover i den i bhg, og det er plass til M i den også hvis vi er på ferie og lignende.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken trille bør vi velge?Mistralen tror jeg kan bli for knapp, både for fireåringen på tur og for 2 åringen som skal sove i den. Jeg synes babyjoggeren er et godt forslag, og simo 124.
|
![]() |
|
|