|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fast eiendom vs. flyktige verdierSnakker du moralsk sett? Selvsagt ikke. Snakker du om økonomisk sans er det så klart litt forskjell på om man investerer i objekter som stiger i verdi og forbigående lykke.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Fast eiendom vs. flyktige verdier
Ja, jeg snakker vel i grunnen moralsk sett. Eller prøver å utforske en litt ullen magefølelse. Jeg synes bare folk unnskylder seg så mye mer for å bruke noen tusen mer enn «nødvendig» på mat eller klær enn de gjør for å bruke 100 000 mer enn «nødvendig» på bil eller mange millioner mer enn «nødvendig» på hus eller hytte. Noe jeg synes er litt snodig.
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Fast eiendom vs. flyktige verdierMannen her har lyst på større hus (og mer gjeld), jeg liker å ha litt penger til å spise ute av og til, reise på turer, kjøpe dyr og deilig kaffe osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Fast eiendom vs. flyktige verdier
Signerer denne.
![]() |
#5 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006