Sv: Bæredings til liten baby
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Min er av bomull. Myk og god. (dobbeltsjekker -men jo )Det er ikke vanskelig å klipse dem sammen i det hele tatt, hvis man har lange skulderstropper mens man gjør det. Da er det veldig lett selv for den aller stiveste. Så strammer man etterpå 
Den kan brukes på magen fra ca 3 mnd. Man ser bare an babyen, om den er fornøyd med å sitte med bena ut til siden. Hvis ikke sier han ifra. Pass på at knærne er høyere opp enn rompa!
Jaggu er den av bomull! Måtte sjekke min, jeg og. Var så sikker på at den var av lin Men min var skikkelig stiv og treig i starten. Ble bedre etter vask (NB! Træ et par sokker på ringene, så slipper man bulker i vasketrommelen ), men jeg satt og dro tøyet gjennom ringene for å myke den opp ytterligere.
Jeg har Patapum, og synes heller ikke det er vanskelig å klipse sammen bak på ryggen. Men jeg har hørt at mange ikke får det til. Kanskje fordi de synes det er skummelt å ha slakke stropper. Babyen blir jo sittende litt ustødig akkurat de sekundene.
Ang farge på MobyWrap'en, så det er smak og behag. Du må vaske den like ofte uansett om den er sort eller hvit, for babygulp og morsmelk begynner å lukte etterhvert Alternativt kan man jo bare skylle sjalet der flekken er.