Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En pussig teori om bileiere - noe i den?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 20:40   #21
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En pussig teori om bileiere - noe i den?

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Safran: avkrefter teorien din med at jeg kjører Audi. Og jeg kjører ikke slik.

Ikke alle er slik, selvsagt. Men de gangene det er fartssynding på gang, er det 90 % sannsynlighet for at det er et av disse to bilmerkene gjøken sitter i.

Gammel 02-05-10, 20:54   #22
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det jeg syns er rart er at jeg opplever akkurat det samme som Safran, men alle jeg kjenner som kjører Audi er flinke og fine sjåfører.

Gammel 02-05-10, 20:57   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, Suv er "sjefebil" ja

Akkurat, ja. Vi er i enormt høye stillinger, har tre konebiler og en liten bil som går på strøm så snuppa kan kjøre til barnehagen selv, har lønnspålegg hver måned og et kjempedigert hus med have med innlagt gartner i portnerbolig.

Gammel 02-05-10, 20:58   #24
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har nesten blitt ufør og har BMW.

Gammel 02-05-10, 21:01   #25
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jobber 120% prosent, høy utdannelse, lav lønn, ingen bil, oppvokst i Østfold. :bidrar:

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:03   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usedvanlig mange håndtverkere av typen som jobber for seg selv, kanskje med en eller to ansatte har Hummer. De ansatte er da gjerne billig arbeidskraft fra øst-europa. : vil være med :
Bakgrunnen for denne observasjonen var et tilbygg vi skulle ha opp for noen år siden, i den forbindelse hentete vi inn pris fra mange forskjellige, og fant denne fellesnevneren. Vi fant også ut at vi helst ikke ville bidra økonomisk til bilvalgene deres.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:08   #27
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det kommer til van's har jeg ikke tenkt mange på dette. Må studere fenomenet i løpet av sommeren. :sommerplan:

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke alle er slik, selvsagt. Men de gangene det er fartssynding på gang, er det 90 % sannsynlighet for at det er et av disse to bilmerkene gjøken sitter i.

Det opplever jeg også. Men jeg opplever at de i Audi er verre enn de i BMW (kjører BMW selv og det er alltid Audier som kommer opp på siden ).

Jeg har en tanke eller tre om de som kjører små Toyotaer også, men de ligger i andre enden av skalaen.

Har dere forresten merket at "hattkallene" er en nesten utdødd rase? Det er ikke mange av dem på veien nu til dags.

Gammel 02-05-10, 21:17   #28
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg får alltid en eller annen stor firhjulstrekker helt oppi meg jeg. :bidrar:

og ja, safran. Kan hjelpe deg litt med teorien. Min mann er slik. Kjører helt opp i ræva på bilen foran. Så de gangene han får låne min bil stemmer det. Ellers kjører han amrikaner eller volvo.

Gammel 02-05-10, 21:22   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tror linken er mer trønder enn uføretrygdet.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og Østfold.

Linken er kanskje bygda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 20:23   #30
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Hva med ny link det er veldig mage uføretrygdede som har hund ofte flere og store hunder som trenger mye plass amerikanske vaner er behagelige å kjøre og billige samt kan trekke campig vogn om de ønsker å overnatte på utstilligene. Hilsen en som er mye på utstilling og har selv en grand voyager kun pga stor plass bak.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 20:36   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Grand voyager er ikke van, ikke sånn van i alle fall.

Er alle vaner/van'er/van-er (?) harry, eller er det bare chevyvanen som er harry? Og hva med caravelle, her er caravelle førstevalget til, eh, disse menneskene i den gruppen Sitrus kaller white trash.

Gammel 03-05-10, 20:57   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det opplever jeg også. Men jeg opplever at de i Audi er verre enn de i BMW (kjører BMW selv og det er alltid Audier som kommer opp på siden ).

Hehe. Vi kjører for tiden begge deler, men jeg synes iallefall at dette utsagnet har en god del sannhet i seg ja. Sleng på nykommeren Menn i Stor Volvo så har du hele griskjørergjengen
Det handler vel om hvilke mennesker som kjøper disse bilene.
Å kjøpe BMW om man ikke bryr seg særlig om kjørecomfort eller superspreke motorer er jo nesten bortkastede penger og de som setter pris på den slags egenskaper setter nok pris på å kjøre fort også- iallefall kan dette stemme godt på de jeg kjenner som kjører disse bilene.
Folk i peoplemovers er i motsatt gjeng forresten! Det er de som synes det er tryggest å ligge tjue under til en hver tid :fordomsfull:

Men, når jeg kjører BMWen blir jeg alltid alltid kjørt fra av familiefedre i Passat. Det slår aldri feil, enda jeg er ganske tung på gassen selv (innenfor rimelighetens og fartgrensenes grenser) så flyr de forbi meg, klemmer seg foran og suser av gårde.

Angående teorien til Mr.Che. har han nok litt rett. Og det er iallefall ett sus av Whiskey Tango over den gjengen der og jeg har definitivt fordommer mot dem. Sørstasflagg og revehale liksom.

Gammel 03-05-10, 21:07   #33
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Legg til grilldress, harryhandling og campingvogn, så har du de.

Noe i veien med det??

Gammel 03-05-10, 21:10   #34
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Den eneste uføretrygdede jeg kan komme på som har "van", har cerebral parese, og bilen er spesialbygget.

Her hjemme er det SAAB 95 stv 2,0 Turbo som gjelder .

Gammel 03-05-10, 23:41   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og hva med caravelle, her er caravelle førstevalget til, eh, disse menneskene i den gruppen Sitrus kaller white trash.

De som er bevegelseshemmet (i rullestol) og får bil fra nav, får velge mellom Caravelle og Mercedes Vito. Tidligere var det Voyager de fikk.

Men de som kjøper bil selv... har uføretrygdede flere barn enn andre? Slik at det er mest hensiktsmessig med biler av typen van eller caravelle? :kaster inn ny teori:

Gammel 03-05-10, 23:55   #36
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

De som er bevegelseshemmet (i rullestol) og får bil fra nav, får velge mellom Caravelle og Mercedes Vito. Tidligere var det Voyager de fikk.

Men de som kjøper bil selv... har uføretrygdede flere barn enn andre? Slik at det er mest hensiktsmessig med biler av typen van eller caravelle? :kaster inn ny teori:

Jeg snakker ikke om bevegelseshemmede.
Men folk som kjøper bil selv. Ofte unge par med et barn, der moren ikke jobber. Jeg har ofte hørt frasen det er jo bare såååå praktisk med plass til alle posene i bagasjerommet. Javel?

Gammel 04-05-10, 00:06   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Åh, høres ut som kandidater til luksusfellen da - hvis de shopper så mye.

Gammel 04-05-10, 00:07   #38
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

En ny teori?

Gammel 04-05-10, 00:08   #39
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen steder i distriktet bruker man uføretrygd som arbeidsledighetstrygd til folk man ikke syns er flyttbare.

Jeg ville vel ikke besvimt av sjokk om det var en sammenheng på sånne steder.

Gammel 04-05-10, 06:59   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Akkurat, ja. Vi er i enormt høye stillinger, har tre konebiler og en liten bil som går på strøm så snuppa kan kjøre til barnehagen selv, har lønnspålegg hver måned og et kjempedigert hus med have med innlagt gartner i portnerbolig.

Jaja - eller vil fremstå som de er i sjefestillinger da

Neida - jeg sier ikke at alle som kjører SUV er sjefer - men at sjefer ofte kjører SUV....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.