|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå teller jeg ned til 21 juliBuhuu det blir en jævlig tid for meg, for jeg må vente på den norske siden jeg har lest alle de andre på norsk, jeg gidder ikke begynne å venne meg til andre navn osv nå i den siste boka. Så fra slutten av juli av så må jeg aktivt gå inn for å forhindre at noen røper noe overfor meg, og det blir faen vanskelig! Spesielt siden det er den siste boka og tråder på diverse forum sikkert kommer til å florere av sukke-stønne-akke-tråder om alle slags hemmeligheter som skjer i boka. :cry:
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Nå teller jeg ned til 21 juliMen Iset, de er så lette å lese at du kjapt kommer inn i det. Og navnene har du jo sikkert fått med deg i filmene (regner med at du har sett dem). Jeg leser så og si aldri engelsk, men HP må jeg ha med meg så snart det er mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nå teller jeg ned til 21 juli
Jeg har en lett løsning på problemet: Bruk tiden frem mot juli med å varme opp ved å lese alle de foregående HP-bøkene på engelsk. Problem solved.
![]() |
|
|