|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?Rundt 500 kr. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?1000. Vi sjekket med andre tanter og onkler og fant ut at det var det "satsen" lå på. Nå har vi ikke fryktelig mange som konfirmeres hvert år, og ikke såååå mange til sammen heller, så vi står fint i den tusenlappen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Originala
|
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?Vi ga noe et sted mellom 1200 og 1400 til mannens niese, som ble konfirmert i dag. Vi har to inntekter og økonomi til det, og så ble det noen hundrelapper mer enn vi ellers ville ha gitt, fordi vi kjøpte gave istedet for å gi penger. Da eldste nevø ble konfirmert hadde vi dårligere økonomi, og da ga vi også mindre. Man gir etter evne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?Vi gir gave for ca 500,- |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?nå har jeg bare tre tantebarn, og det er lenge til de skal konfirmeres. Men hadde de gjort det i dag så hadde det blitt 1000 - 1500.
|
|
|
#28 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?Det er vel litt vanskeligere til gutter enn til jenter, men jeg tror jeg hadde gått for gave (altså ikke pengegave) om jeg følte at den stramme økonomien hadde blitt litt "synlig".
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mye gir dere i konfirmasjonsgave til nevø?
Det har jeg også gjort en gang, men jeg syns det er mye vanskeligere å kjøpe gave til gutter. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| konfirmasjonsgave, nevø, niese |
|
|