Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Buhu, ny Mac!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-10, 18:22   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Buhu, ny Mac!

Etter mange år med venting så bestilte jeg meg ny mac pro på komplett.no idag. Også ser jeg nå at nyere versjon ble lansert idag. Har jeg ingen mulighet til å be komplett til å sende meg den nye istedenfor den gamle?

Jeg har pratet med komplett og dem sier at jeg kan ikke det. Men jeg kan da ikke skjønne hvorfor jeg ikke kan det?

ÅÅ så snurt jeg ble. Er det noen kloke hoder her som kan regler og slikt?

Forresten jeg vet om 14 dagers angrerett.. men jeg må jo dekke portoen da. Det er jo endel det da.. Hadde vært det beste at dem bare sendte meg nye macen istedenfor. Please HELP....


Sist redigert av Azi : 13-04-10 kl 18:28.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:02   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Buhuuuu ny mac!! :-(

Du har jo angrefrist ja, men det var den portoen da? Vet ikke hvor mye det er?

  Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:07   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buhuuuu ny mac!! :-(

Tja rundt ca 600-800 blir det da. Tur/retur og nye mac hjem til meg.

Men er det så stor forskjell mellom disse to? Altså jeg skjønner jo 10 timer batteritid er bedre enn 7 timer. Men alt annet. Minne har jeg kjøpt 4 gb. Så har jeg harddisk på 160 gb. Men jeg har ingen planer om å bruke det opp samme dag.

Men dere som har peiling på mac. Er det så store forskjellen mellom disse to?
Nye:
http://www.eplehuset.no/produkt/1881...24-ghz-ny.aspx

Denne jeg har bestilt:
http://www.eplehuset.no/produkt/1470...33-226ghz.aspx

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:23   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buhuuuu ny mac!! :-(

Hvis den er kjøpt privat (dvs ikke bedriftskonto) så har du 14 dagers angrefrist. Og det tror jeg at jeg ville benyttet meg av faktisk. Selv om du må ut med porto. Det blir ofte litt salg på gamle mac-modeller når nye lanseres, så bare av den grunn kan du "tape" penger i forhold til å angre og heller kjøpe en med rabatt om noen uker.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:42   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buhuuuu ny mac!! :-(

Nå har jeg sendt komplett en mail og da er det bare å vente til jeg endelig får min første mac for så sende den tilbake igjen!


Sist redigert av Azi : 13-04-10 kl 20:14.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 20:10   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

Denne er ellers ganske grei å sjekke før man kjøper Apple-produkter, de er ganske oppdaterte på rykter om produktoppdateringer. (Selv om den ikke hadde fått med seg den siste ser jeg). Det er dog lanseringstider i USA - på telefonene og sånt er det jo andre tider i Norge.

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Air

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 20:15   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

Tusen takk for link!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:28   #8
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

wohooo Jeg fikk mail i fra Komplett. Så jeg skal ikke betale noe porto selvom varen hadde blitt sendt!! Jeg elsker rett og slett komplett. Så nå har jeg lagt inn ny bestilling på nye Macen. Får den rundt 1 mai! *danse sprette super glad*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:40   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

Så Flott Persian! Det var veldig bra service av Komplett. Jeg synes det er en veldig bra nettbutikk. Vi handler det meste av teknisk der.
Lykke til med den splitter nye Mac'en.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 18:48   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

Core i5 er en del raskere enn Core 2 Duo i den gamle modellen.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:23   #11
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buhu, ny Mac! :-(

Har fått min Mac idag! Dette er deilig verden som åpner seg. Men jeg ble litt så hæ da plutselig kom en blåskjerm opp og det kom opp at noe feil har skjedd om jeg vil rapportere det inn. Håper ikke jeg får opp mange sånne framover.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no