|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Tror du på spøkelser | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 27,74% |
Nei |
84 | 54,19% |
Vet ikke? Kanskje? Eller kanskje ikke? |
28 | 18,06% |
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Haha, jeg leste "solsikkespray" og lurte på om solsikkeolje eller lignende hadde en eller annen skjult egenskap.
![]() |
#82 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Spøsikkespray lager man selvsagt selv. Man har en work shop der man brain stormer om hvilke ingredienser spøkelser virkelig avskyr: Pepper, såpe, sitronsaft, for eksempel, og så blander man det på en sprayflaske, og, voila!
![]() |
#83 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Det spørs vel hvem som spøker. Det hadde feks. ikke nyttet å skremme meg vekk med klorin eller tøymykner om jeg spøkte, da hadde de fått en "venn" for livet.
![]() |
#84 |
can-jur
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Av og til føles de nær og kjære jeg har mistet så tilstede og "der" at jeg nesten tror de er der. Men innerst inne vet jeg jo godt at det bare er de gode minnene i hjertet som flyter over et øyeblikk
![]() |
![]() |
#85 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Jeg må si at jeg synes det er overraskende og litt skremmende at så mange tror på spøkelser. Det hadde jeg virkelig ikke trodd, og i hvert fall ikke på FP.
![]() |
#86 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Nei, jeg tror ikke på spøkelser. Absolutt ikke. Jeg tror igrunnen ikke på en dritt, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Tror ikke på spøkelser. Ikke lurer jeg på hva som skjer etter døden heller. I mitt hode er det ganske opplagt; hjernen slutter å virke, bevisstheten opphører, livet opphører. Det blir som før vi ble født. Noe annet virker helt absurd for meg. Da kan man like gjerne dra inn alt fra katter og griser til dinosaurer og kakerlakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Ja, det gjør jeg. Har opplevd selv flere ganger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Nei - jeg tror så absolutt ikke på spøkelser, og det kommer jeg til å fortsette med, helt til det motsatte blir bevist ved at jeg går igjen og spøker i gangene når jeg en gang vandrer heden.
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?
Dette vil jo for noen virkelig fremstå som Himmelriket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Passiv
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Det må være temmelig fullt i det felleskapet. |
![]() |
![]() |
#95 |
Ferdig!
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Tror og tror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
weird
Do dead people watch you shower?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Fantastiske tråden!
![]() |
#98 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Alle som har opplevd noe uforklarlig. kunne dere være litt mer spesifikke? Jeg er oppriktig nyskjerrig, både på hva folk synes er uforklarlig, og hvorfor akkurat spøkelser er en forklaring.
![]() |
![]() |
#99 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#100 |
weird
![]() Sv: Tror du på spøkelser?Fra spøk til alvor. Jeg tror (eller vil tro) at døden ikke er endestasjonen. Samtidig har jeg en indre skeptiker som alltid ser ut til å ødelegge for den vissheten jeg misunner andre for. Så jeg har slått meg til ro med å sette pris på "kanskje-opplevelsene" og innser jo at de likefullt har verdi for meg uansett hva som egentlig skjedde.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|