Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg ble lurt av en blå fiskebil

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 08:30   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble lurt av en blå fiskebil

Det kom en blå varebil, stappfull av frysere, forbi huset mitt. Den stoppet og spurte om jeg var interessert i fersk mørefisk. -Klabbert, var jeg det! Alt var ordentlig og godkjent og sånn, så jeg sa ja takk til en pose steinbit. De ville selge meg laks også, men jeg tok bare steinbiten. Det er som kjent dritgodt!

Vel, i går var dagen, og etter nøye tining var det altså torsk. God var den, men det var jo ikke det jeg skulle ha. Fikk ikke kvittering, og pakningen var ikke merket på noe vis, så selv om jeg betalte med kort, har jeg ikke noe bevis på at de sa at det var steinbit. Kjeltringer på hjul.

Gammel 04-05-10, 09:22   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ble lurt av en blå fiskebil

Æsj, så kjipt.

Gammel 04-05-10, 09:23   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har handlet fra fiskebil fra Sunmøre før, og stort sett vært veldig fornøyd. Du tror ikke han bare kan ha gitt deg feil vare? Torsk pleier jo ikke å være det billigste, så litt rart om han skulle ha svindlet deg med det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:51   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spora opp hvem det er, og skal sende en mail. Får jeg ikke svar, sender jeg en notis til lokalavisa om å se opp for svindlere, tror jeg. Torsk er uansett mye billigere enn steinbit.

Gammel 04-05-10, 09:54   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De torskefiletene jeg har handlet hos fiskebilen har vært av veldig god kvalitet, i alle fall.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:58   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det har nok skjedd en mistforståelse. Vi pleier alltid å kjøpe i fra fiskebilen. Du kan ringe dem og dem kommer nok fort tilbake og ordner opp. www.fiskebilen.no tror jeg nettadressen var.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:33   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De torskefiletene jeg har handlet hos fiskebilen har vært av veldig god kvalitet, i alle fall.

De var jo det, men steinbit var det ikke. I ferskvaredisken på Meny er hvert fall steinbit betydelig mye dyrere enn torsk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.