Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du mange fra FP i RL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 19:12   #101
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Og jeg må bare innrømme at jeg er en slik person som går litt rundt i hverdagen og tenker "tenk om hun der også er på FP".

En periode tenkte jeg at alle jeg gikk forbi på gata som hadde på seg Odd Molly var på FP.

Gammel 04-05-10, 19:37   #102
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg har møtt kie en gang.

Min redningskvinne!
Det var noen fine timer ut av svigermors klør.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:38   #103
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ei kusine her, og ei veldig god venninne, men min gode venninne er knapt her noe mer. Min kusine har også trukket seg litt tilbake så jeg er litt alene her egentlig. Jeg har møtt flere her inne på et NM-treff i Oslo for noen år siden. Jeg husker dem godt, også har jeg fått facebookvenner herfra. Koselig.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:39   #104
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

en slik person som går litt rundt i hverdagen og tenker "tenk om hun der også er på FP".

Og plutselig dukker det en opp på stien rett foran en og så må man koze litt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:42   #105
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En bruker her på FP og jeg har ikke møtt hverandre (tror jeg), men begge har hilst på den andres mann og barn.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:59   #106
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

En periode tenkte jeg at alle jeg gikk forbi på gata som hadde på seg Odd Molly var på FP.

Mens jeg har en kollega som BÅDE bruker desigual-klær OG El Naturalista.

Gammel 04-05-10, 21:40   #107
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Det vil si jeg har møtt noen, men føler ikke jeg kjenner mange her virkelig godt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:04   #108
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg kjenner noen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:12   #109
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Neeei - kjenner vel to stykker og har møtt noen fler.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:13   #110
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner flere her inne, og betrakter alle dem som gode venninner i rl. De fleste har jeg truffet via andre forum, men noen har jeg truffet i virkeligheten og senere funnet dem her inne. Jeg har ikke truffet på noen her inne i rl og skjønt at det var noen herfra. De jeg kjenner fra forum har jeg truffet på treff i rl.

Gammel 04-05-10, 23:20   #111
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vel møtt ca. 20-30 personer herfra, på diverse treff. Av disse er det noen jeg har blitt Facebook-venner med og et par har jeg møtt flere ganger, og de synes jeg kanskje at jeg kan si at jeg kjenner.

Gammel 04-05-10, 23:25   #112
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner bare et par stykker, men håper jeg får møtt noen flere etterhvert. Jeg lider nemlig etterhvert av ganske brukbar paranoia, for hva om den jeg snakker med i øyeblikket er en av de på fp?

Gammel 04-05-10, 23:42   #113
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De jeg kjenner fra RL er fra før jeg kom på FP. Har ikke blitt kjent med noen her inne etter at jeg kom hit.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 01:17   #114
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den paranoiaen har jeg også kjent noen ganger.

Og hva sier man egentlig om den mistanken blir veldig sterk? "Kremt.. eh.. du.. Katta jeg er Fnatt liksom."

Eller later man som ingen ting?

Man spør om de hvet hva FP er.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 01:43   #115
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Har møtt noen fra andre forum, men ingen herfra.

Er ikke slik at holder dette forumet "hemmelig" for mine venner. De har vist bare ikke lyst til å inn her, de som kan angre på det

Gammel 05-05-10, 01:45   #116
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lider nemlig etterhvert av ganske brukbar paranoia, for hva om den jeg snakker med i øyeblikket er en av de på fp?

Jeg må innrømme at jeg sitter å lurer litt på dette innimellom jeg også. Vet jo at det er mange fra min by her.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 02:24   #117
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner ikke så veldig mange her inne, men har møtt en del.

Jeg kjenner bare et par stykker, men håper jeg får møtt noen flere etterhvert. Jeg lider nemlig etterhvert av ganske brukbar paranoia, for hva om den jeg snakker med i øyeblikket er en av de på fp?

Gammel 05-05-10, 02:40   #118
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sånn går jeg rundt og ser meg over skulderen og.
Nå kjenner jeg jo deg da, og det er jo din skyld at jeg snublet inn hit i grunnen.
Ellers har jeg sett at jeg har vandret inn i et forum med folk jeg kjenner igjen fra flere andre arenaer opp gjennom tidene, og selv om jeg ikke er så god på å si "hei-kjenner ikke jeg deg fra xxx?" sender jeg stadig vekk en vennlig tanke og mimrer litt inni mitt eget hode. Ukomplisert og greit.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:53   #119
hera
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2010
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjenner en fem - seks stykker som jeg vet om, men kjenner dem primært ikke herfra.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 23:07   #120
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av hera, her.

Kjenner en fem - seks stykker som jeg vet om, men kjenner dem primært ikke herfra.

Endelig er Beste Nicket tilbake.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.