|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?
|
|
|
#102 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min redningskvinne!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Pauset
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har ei kusine her, og ei veldig god venninne, men min gode venninne er knapt her noe mer. Min kusine har også trukket seg litt tilbake så jeg er litt alene her egentlig. Jeg har møtt flere her inne på et NM-treff i Oslo for noen år siden. Jeg husker dem godt, også har jeg fått facebookvenner herfra. Koselig. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?En bruker her på FP og jeg har ikke møtt hverandre (tror jeg), men begge har hilst på den andres mann og barn.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#106 |
|
nju nja njo
|
Mens jeg har en kollega som BÅDE bruker desigual-klær OG El Naturalista.
|
|
|
#109 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Neeei - kjenner vel to stykker og har møtt noen fler.
|
|
|
#110 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner flere her inne, og betrakter alle dem som gode venninner i rl. De fleste har jeg truffet via andre forum, men noen har jeg truffet i virkeligheten og senere funnet dem her inne. Jeg har ikke truffet på noen her inne i rl og skjønt at det var noen herfra. De jeg kjenner fra forum har jeg truffet på treff i rl.
|
|
|
#111 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har vel møtt ca. 20-30 personer herfra, på diverse treff. Av disse er det noen jeg har blitt Facebook-venner med og et par har jeg møtt flere ganger, og de synes jeg kanskje at jeg kan si at jeg kjenner.
|
|
|
#112 |
|
maler
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner bare et par stykker, men håper jeg får møtt noen flere etterhvert. Jeg lider nemlig etterhvert av ganske brukbar paranoia, for hva om den jeg snakker med i øyeblikket er en av de på fp?
|
|
|
#114 |
|
|
Man spør om de hvet hva FP er. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Har møtt noen fra andre forum, men ingen herfra.
|
|
|
#116 |
|
|
Jeg må innrømme at jeg sitter å lurer litt på dette innimellom jeg også. Vet jo at det er mange fra min by her. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner ikke så veldig mange her inne, men har møtt en del.
|
|
|
#118 |
|
lider av tastleksi
|
Sånn går jeg rundt og ser meg over skulderen og.
|
|
|
#119 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Kjenner en fem - seks stykker som jeg vet om, men kjenner dem primært ikke herfra. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
|