Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Slik blir Danmarks nye gigant-badeland!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 13:44   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slik blir Danmarks nye gigant-badeland!

Ååå jettegryte.
Den røde og blå det var bilde av der, de har en slik i sommarland og, den er rå!
Iset, jeg tror vi må dra på tur sammen.

Gammel 05-05-10, 20:21   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ååå jettegryte.
Den røde og blå det var bilde av der, de har en slik i sommarland og, den er rå!
Iset, jeg tror vi må dra på tur sammen.

Jaa vi må det.
Jeg er BIIITTELITT pingle når det gjelder enkelte rutsjebaner da, sånn som Magasuget feks, jeg tør ikke fordi jeg tror jeg drukner. Jeg elsker jo å bade, men jeg vil helst at vannet holder seg litt unna ansiktet mitt for får jeg litt vann i nesa så drukner jeg. Og sånne jævlige rutsjebaner, ja der får nesa ikke være helt i fred, som regel. Men det er mye jeg tør å ta, altså hehe. Og når det gjelder karuseller tør jeg det aller meste. Drømmen er å ta en berg- og dalbane-tour rundt i verden.

Gammel 05-05-10, 21:09   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Berg- og dalbane. I år er begge jentene store nok til å kjøre den store tre berg- og dalbanen på Tusenfryd, og de gleder seg noe vannvittig. De er som mora.

Av vannsklier kan jeg styre meg litt for de store. Den største turbogreia på Lalanida Billund ble bare tatt en gang for å si det sånn, men største tulla masa om mer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 23:38   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Berg- og dalbane. I år er begge jentene store nok til å kjøre den store tre berg- og dalbanen på Tusenfryd, og de gleder seg noe vannvittig. De er som mora.

Jaaaaa! Seksåringen min har faktisk siden hun var 3 år gammel stått og GRÅTT foran alle de svære berg- og dalbanene i Tusenfryd! Hun har hatt så lyst å ta dem. I år er hun endelig nådd 120 på millimeteren (målte henne i går) og kan ta alle utenom den der blå som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det er 110 og 120-grense på alle utenom den, den er vel 140. Åh som vi gleder oss!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.