Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snuser du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Snuser du?
Ja - hver dag. 10 5,43%
Ja, av og til. 5 2,72%
Nei! Har aldri prøvd. 93 50,54%
Nei, men har prøvd og likte det. 8 4,35%
Nei, har prøvd og likte det ikke. 43 23,37%
Har sluttet 8 4,35%
Nei, jeg røyker i stedet 16 8,70%
Annet 1 0,54%
Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 12:07   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuser du?

Gift med en snuser. Han snuser porsjonsnus og jeg ser faktisk ikke når han har i snus. med mindre jeg nusser på han da...

jeg har prøvd snus én gang. Det var i forbindelse med fest. Det gikk virkelig rett i fletta på meg og jeg ble snydens etter 2 glass vin.

Gammel 06-05-10, 12:08   #22
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Æsj nei. Damer som bruker snus er noe av det mest ekle jeg ser.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:29   #23
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har så mange andre laster, at akkurat denne står jeg over.

Gammel 06-05-10, 12:34   #24
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Savner alternativet; Nei, er du gal!!!!!!!!!!!!!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:45   #25
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har snuset før, men sluttet for lenge siden.

Har dere forresten hørt den fantastiske sangen som har teksten:
"Ælle kæille meg for hundreogølløv, for hundreogølløv, for agent 111"

Den er om en som snuser, men som har trøbbel med å holde snusen på plass. Og den renner altså litt agentaktig nedoverhaken.

(Ja, og "ølløv" er "elleve" altså.)

Gammel 06-05-10, 12:51   #26
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri prøvd, en uvane så ufattelig frastøtende som snusing skal man lete lenge etter

Gammel 06-05-10, 12:54   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei men har en mann som gjør det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:58   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det skulle tatt seg ut. Jeg har selvfølgelig ikke prøvd engang.

Gammel 06-05-10, 13:00   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ingen grunn til å ha en uvane som ikke plager andre, så jeg velger å røyke istedet. Det er viktig for meg å plage så mange som mulig, hele tiden, egentlig.

Prøvde snus noen ganger i ungdomstiden, men siden jeg er høy, var lite feminin i klesveien (litt sånn armyklær og sånn...), og allerede var tatt for å være lesbisk en del ganger, så droppet jeg det. Snusleppa satte liksom prikken over i'en i forhold til superlesbe-looken. (Og ikke at det er noe galt i det om det er den looken man går for).
Nå har jeg pupper og går i skjørt, altså.

Gammel 06-05-10, 13:03   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd en gang, på fest. Det er veldig lenge siden, men jeg husket at jeg ble utrolig kvalm etterpå. Ikke sikkert det hadde med snusen å gjøre når jeg tenker meg om. Uansett: Det har ikke fristet til gjentakelse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 13:03   #31
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Har prøvd snus i fylla, men det var ingen suksess kan man si.

Gammel 06-05-10, 13:04   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten er det fortsatt folk som går ut ifra at jeg er lesbisk. Jeg vet ikke helt hva som gjør det lenger, men jeg har tydeligvis noen vibber som jeg sender ut i tide og utide.

Gammel 06-05-10, 14:44   #33
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, har aldri røykt eller snust.
For å avspore litt, det er utrolig ekkelt med disse snusposene som ligger over alt for tiden.
( ikke helt over alt, men på fortauer, parkeringsplasser og slikt noe *presisere*)

Gammel 06-05-10, 15:05   #34
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg har prøvd, men jeg tror ikke jeg skjønte poenget. Det smakte greit nok, men det da meg like mye som å gå med en uttygget tyggis på tennene - dvs. ingenting annet enn belegg på tennene. (Er det meningen at man skal kjenne noe når man snuser?)

Gammel 06-05-10, 15:06   #35
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei! Har aldri prøvd.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:10   #36
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det. Jeg blir kvalm bare av lukta, og irriterer vettet av meg hver gang jeg er på kino - det sitter alltid en som må ta opp snusboksen i nærheten. Stygt er det også, men det er nå ikke mitt problem.

Gammel 06-05-10, 15:11   #37
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nei, aldri prøvd og heller ikke tenkt til å prøve snus. Æsj.

Gammel 06-05-10, 15:12   #38
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg har aldri prøvd :æsj:

Desverre snuser mannen, og til tross for at jeg har lidd meg gjennom hans mange forsøk på å slutte, ser det ikke ut til å bli en slutt på "grapset" på en stund

Gammel 06-05-10, 15:48   #39
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Ja, avogtil...
Og jeg er den første som innrømmer det
Jeg syns faktisk mannen min er grisesexy når han snuser (ikke alle kler det)
Han kler det SÅ godt.....
Men han sluttet, etter mitt ønske.
men eks. helgen som var, kjøpte vi en boks som vi delte...

Noen jenter kler å snuse, andre ikke....

Jeg, plasserer snusen der den ikke syns *smart*

Og ja, forresten... mannen min har de hviteste tennene noensinne.
Så det at de som snuser får gule tenner, er crap !
Derimot de som røyker... DET syns på tenna

Gammel 06-05-10, 17:20   #40
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Har prøvd en gang i fylla, og ALDRI mer! :spy:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.