|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Borte
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Forresten så er det ikke mindre usmakelig at VG og Dagbladet trykker denne saken på hundrevis av avissider, direkte overføring av rettsaken og maler ut i minste detalj om hvert eneste overgrep. Fordi det selger så godt med slike saker.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 07-05-10 kl 00:02. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
villende
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Usmakelig og veldig morsomt. Jeg lo godt av den. Men innser at jeg som voksen vel kanskje burde bli støtt og synes at dette er alt annet enn greit. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?PK humor er vel sjelden den aller største höydaren. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Det er forresten kjempevanskelig å finne på noe å ha på russekortet.
|
|
|
#46 |
|
Curlingkone
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Veldig godt påkommet av den som lagde kortet syns jeg.
|
|
|
#47 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg synes det var et av de bedre russekortene jeg har sett, og lo høyt
Frida guttemamma Sist redigert av Frida : 07-05-10 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg lo ikke og synes den var usmakelig :dårlig humor: |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?
|
|
|
|
#50 |
|
Nattrangler
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg humret litt først, men skammet meg ganske raskt over det. Ja det er usmakelig synes jeg. Tenker på offerene i denne saken og da er det ikke moro lenger.
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg lo, eller knegget. La ansiktet i de foldene som 007 snakker om, tenkte i samme baner som Teofelia. Leste Kasias innlegg og var veldig enig. Og til syvende og sist, så tenker jeg at det kanskje ikke er såååå ille. Grunnen til det er at det køddes med gjerningsmannen og ikke med ofrene. Kødd med ofre er usmakelig og aldri morsomt, men nettopp fordi det kun er gjerningsmannen det er snakk om så blir det liksom bare russhumor som er slik russ-usmakelig. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Den var god.
|
|
|
#54 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Unektelig morsomt, men unektelig smakløst også!
|
|
|
#55 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg reagerte som 007.
|
|
|
|
#56 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?
Mao det perfekte russekort.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Usmakelig, eller god russehumor?Jeg reagerte som 007 jeg også, og fortsatte som Sitron.
|
|
![]() |
|
|