|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi (dvs. Glittermannen og Glitterbarnet) er kanskje på McDonalds to ganger i året, som regel i forbindelse med handling på Alnabru. Jeg spiser ikke fast food.
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHmm..
![]() |
#3 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på BurgerKing hvis vi er i Sverige for å handle, greit å spise før vi kjører hjem igjen. Ellers blir det hvis vi er på vei fra ferie eller andre aktiviteter.
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser ikke på McD, og har (heldigvis) ikke BK her vi bor. Vi spiser alltid på BK når vi er i nærheten. Det blir maks et par ganger pr år. Burgersjappene her er fæle, så hvis vi vil ha burger lager vi hjemme.
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår vi er på bytur, og har med mellomste som er skrekkelig kresen i matveien. Pommesfrites og kyllingnuggets går som regel ned. Dette skjer dog sjelden. Kanskje 2-3 ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingKan ikke fordra Mc Donalds men Burger King spier jeg sikkert 4-5 ganger i året. Ingenting slår en svær BK burger med bacon og ost til frokost "dagen derpå", beste kur mot hangover.
![]() |
|
|