|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstunt
Det bør være god nok grunn for dere at personen som er på bildet ikke ønsker at det skal bli sendt rundt.
![]() |
#3 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstuntojojojoj er alt jeg kan si..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
Om man er så dum at man lar andre ta nakenbilder av seg selv, så er det noe man bør ha tenkt over på forhånd.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
Analogien din til samboerskap:
Så om det er greit å distribuere, kommer an på om det er flaut og nedverdigende for personen mer enn det er kjendis da, er det det du mener?
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Ah, så du sender bildene videre av snillhet? Fordi han i dine øyne ser bra ut og ikke har noe å skamme seg over? Ja, takket være deg får han seg nok dame på byn i kveld! Hva skulle han gjort uten deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstuntJeg syns synd på han jeg. Om han har gjort dette selv, så er det hvertfall synd på han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstuntDette tror jeg jaggu meg jeg også må se.
![]() Sist redigert av Skilpadda : 04-02-07 kl 22:17. Årsak: Ikke legg ut epostadresse. Viser til forumreglene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstuntJeg har ikke sett bildene, har aldri hørt om Kjetil Tefke før, og har ingen formening om hvorvidt han har distribuert disse bildene selv eller ikke. Men jeg er helt enig med Esme og Heiko i prinsippet her.
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|