|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Knerten liker ikke pommes frites. Er ikke nevneverdig begeistra for burger. Spiser burgerbrød da... og tomat og agurk...
![]() |
#102 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingvi spiser ganske ofte faktisk uten at vi er usunne av den grunn. Våre grunner er som regel at vi er veldig sent hjemme og slik at barna for spist noe før de må legge seg. ja det er vel den eneste grunnene egentlig men pga jobben til pappen skjer det relativt ofte. MEN alle andre dager utennom denne er det alltid hjemmelaget mat fra bunnen av uten noe søt eller ususnt så det unner jeg barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Tankefull
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNå som Mc`en her har bygget ut med stort flott lekeklatrestativ (alla mini-hoppeloppeland) og har nye flotte lokaler så er vi der ca 1 gang i måneden. Før var det ca 2 ganger i året.
![]() |
#104 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi har bare burger king her i byen. Der har jeg faktisk ikke vært på flere år. Jeg spiste en del der før jeg fikk unger/ i studietida. Det vil si hver gang jeg var bakfull. Altså hver helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
geskjeftig
|
Den som er i nærheten av meg også?
![]() |
#107 |
Tankefull
|
Jepp.
![]() |
#109 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi stikker av og til innom når vi er på bytur - et par ganger i halvåret året tenker jeg.
![]() |
#110 |
geskjeftig
|
Kanskje på tide å svelge noen kameler, da. I og med at det er langt i andre morsomme aktiviteter for den aldersgruppa. Guttungen her er litt mindre enn din, men voldsomt til klatremus.
![]() |
#111 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing* På ferie i Danmark
![]() |
#112 |
En som trener
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHm, ja når er det da? Noen få ganger på vei til hytta har det blitt, altså når vi har dratt rett fra jobb/barnehage på fredag ettermiddag. Og når en av oss (spesielt mannen) er på kjøpesenter med storebror blir det noen ganger McDonalds, for han digger det. Og før eller etter kino - også med nevnte storebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingSånn som i dag, jeg kom stressende fra jobb kvart over fire-halv fem og skulle rett på kjøpesenter med ungene etter henting for å kjøpe pensko og skjorte til eldstemann sammen svigermor. Vi fikk kjøpt det vi skulle, eldstemann var bleik og sulten, minstemor var rød og svett i toppen etter å ha løpt rundt i butikkene. Mannen min var på jobbsammenkomst og skulle rett på guttekveld, så felles middag var ikke et tema og jeg syntes det ble for lenge hvis jeg skulle handle, dra hjem og lage maten. Sure unger. Så det ble heller blide unger som fikk mat i en fei. Vi har ellers noen ettermiddager da mannen kommer hjem i sekstiden, jeg har tom for middagsideer, vi har dårlig tid før treningen til eldstemann, da kan det bli kjøpepizza, macdonalds etc.
![]() |
#114 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingPå ferietur? Og kanskje en gang i året, ellers.
![]() |
#115 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi har oss som regel alltid en tur på mcdonald når vi er på ferie, de finnes jo overalt
![]() |
#116 |
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingEn til to ganger i året. Typisk situasjon er at vi er på 6-8 timers langtur i bil på jule- eller sommerferie. Da er McDonalds på Lillehammer super siden den har lekerom hvor ungene kan løpe og riste litt løs samtidig som vi kan fylle opp magen relativt kjapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTror vi har vært på McD med ungene to ganger her til lands og kanskje 3-4 ganger når vi har vært i et eller annet utland på ferie.
![]() |
#118 |
Helt konge
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på McDonalds ca 2 ganger i året, og det er når vi har besøk av familien fra nord. Det er eksåtisk må vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser ikke på McD, og har (heldigvis) ikke BK her vi bor. Vi spiser alltid på BK når vi er i nærheten. Det blir maks et par ganger pr år. Burgersjappene her er fæle, så hvis vi vil ha burger lager vi hjemme.
![]() |
#120 |
I mål
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTja, på tur og ferie, sånn innimellom? Og av og til når vi er ute på storhandel et sted der de også har McDonalds, og særlig hvis vi er ekstra slitne den dagen eller en av oss voksne har vært på fest |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|