Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Klatreplanter i krukker/urner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 17:15   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klatreplanter i krukker/urner

Sånn, atte, hvis man plantet klematis i potter i fjor, og de ser veldig døde ut nå,
på hvilket tidspunkt vil det være fornuftig å tenke at de faktisk er døde?

Gyselig frekt at det første året jeg skulle lære meg noe lurt om hage og planter, så ble det is-tid-vinter i Bergen

Gammel 09-05-10, 17:17   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Sånn, atte, hvis man plantet klematis i potter i fjor, og de ser veldig døde ut nå,
på hvilket tidspunkt vil det være fornuftig å tenke at de faktisk er døde?

Gyselig frekt at det første året jeg skulle lære meg noe lurt om hage og planter, så ble det is-tid-vinter i Bergen

Tror jeg ville ventet litt til med å kaste dem ut. Det har jo vært veldig kald lenge. Kaprifolen min har såvidt begynt å vise litt liv nå nylig. Min mor har alpeklematis som er fin og grønn allerede, men den pleier jo å komme veldig tidlig i forhold til andre typer.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 19:36   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Kaprifolen har våknet, det er sant. Det gir kanskje håp?
(uansett så var liksom ikke de fra i fjor helt den fargen jeg trodde, så hvis de ikke våkner, gir det meg en unnskyldning til å kjøpe en farge som matcher livet mitt bedre )

Gammel 09-05-10, 19:37   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Takk for svar, forresten, Kanina, da venter jeg litt til uansett

Gammel 09-05-10, 19:39   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Mine klematis som er plantet i jorden (og har stått der noen år) viser ikke det minste tegn til å spire ennå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 09:51   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jo ikke akkurat vår ute da. Her snødde det masse i går, og er kaldt selv om snøen ikke blir liggende. I fjor på denne tiden blomstret hvitveisen, i år har jeg ikke sett noen av de ennå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.