Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Provoserende skilt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 17:03   #21
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Provoserende skilt?

Jeg hadde ikke gått fra en baby på utesiden, og at noen ikke skal kunne ta med seg rullator inn gjør vel rett og slett at det blir mange som ikke kan gå inn i butikken.

Jeg føler kanskje at jeg hadde hatt en stille-boikott av butikken, og handlet varer ett annet sted i sympati.

Gammel 09-05-10, 17:16   #22
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde følt meg lite velkommen, selv uten barnevogn eller rullator, og tasset videre.

Gammel 09-05-10, 17:19   #23
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke det er provoserende, bare veldig, veldig teit.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 20:11   #24
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde handlet bakevarene mine et annet sted.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 20:15   #25
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg kunne godt ha tatt ungen på armen, men jeg kjenner mange eldre som er helt hjelpeløse uten rullatoren sin. Tror ikke jeg hadde giddet handle der. Jeg blir ikke så veldig provosert men tenker mer sånn at de siler kunder, det sårer ikke meg men jeg vil ikke være kunde der da..

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:32   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde valgt et annet sted å handle hvis jeg brukte rullator eller hadde hatt med barnevogn.

Jeg håper og tror jeg ville valgt et annet sted også om jeg ikke hadde med barnevogn (eller rullator).

Jeg skulle klart å ta ungen ut av vogna, men styret med å plukke ut mobil, telefon, kontanter, jeg går ikke fra slikt uten oppsyn, så ville det vært lettere å finne et annet sted å handle. Av respekt for eldre som trenger rullatoren sin, synes jeg ikke noe om å handle der uansett.

Gammel 09-05-10, 22:02   #27
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Og her er hjemmesiden deres, slik at dere går forbi neste gang...
http://www.stavelin.no/

Gammel 09-05-10, 22:19   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rullatorforbud er direkte diskriminerende, ikke greit i det hele tatt. Barnevognforbud er det jo på mange cafeer og jeg reagerer ikke så mye på det, men det medfører jo at jeg handler et annet sted. Jeg orker ikke dra ungen opp av vogna for å få tak i brød, det bor da flere bakere i byen.

Gammel 09-05-10, 22:24   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det med barnevogn kan jeg forstå.
Det med rullator er en annen ting og jeg synes det er drøyt.

Signerer denne.

Gammel 09-05-10, 22:37   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at denne bakeren helst ikke vil ha så mange kunder. Sånne skilt er så amatørmessige når man driver en forretning. Med hensikt å selge. Til kunder. Jeg hadde gått et annet sted.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 23:20   #31
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slik behandler man ikke kundene sine. Jeg hadde handlet varene mine et annet sted og funnet en annen cafeteria.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 11:25   #32
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror muligens jeg ikke hadde greid å styre meg og hengt opp følgende lapp under:

Så flott at dere ikke vil ha småbarnsforeldre og eldre som kunder, det setter sikkert de andre bakeriene i nabolaget pris på!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 11:26   #33
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ville ikke brukt en krone der mer. Trodde rullator- og barnevognligaen var de bakeriene levde av på formiddagen, jeg.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 11:29   #34
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Å, Stravelin. Barndom. Men jeg tror jeg hadde kjøpt søsterkake et annet sted, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.