|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Når jeg skal snakke i store forsamlinger, tannlege, viktige telefoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
geskjeftig
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs av folk, kort og greit. Mange folk, få folk, samma det. Særlig om det er folk jeg vil at skal like meg, eller det er grunnlag for en ekte eller innbilt konflikt av noe slag. Det årlige antiklimakset er medarbeidersamtale. Jeg har gjort det noen ganger, jeg har en super sjef, det pleier å gå strålende, men likevel. Jeg dævver!
![]() |
#84 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Hvor skal man begynne? Jeg blir nervøs for tannlegen og for å fly, og skulle noen ønske at jeg satte meg på en hest, hadde jeg nok blitt nervøs for det og.
![]() |
#85 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg tror det eneste som får meg til å bli virkelig nervøs - så jeg gruer meg - er om jeg må holde tale for mennesker jeg står nært. Ergo - jeg gjør ikke det.
![]() |
#86 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir alltid nervøs når jeg skal til legen, om det så bare er for å fornøye allergimedisin.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Svare uten å ha lest tråden:
![]() |
![]() |
#88 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kommer som alltid trekkende med Seinfelds observasjon om at folk flest heller vil ligge i kisten enn å holde en minnetale, siden frykt for å dø pleier å komme bak frykten for å tale i forsamlinger på sånne undersøkelser.
![]() |
#89 |
One of These Days
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs når ungene holder på med noe jeg ser for meg farlige konsekvenser av, f.eks. klatre høyt i klatrestativ, klatre i trær. Men må bare presisere at selv om jeg er nervøs av sånt, får de absolutt lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
En som trener
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Jeg dulter på Kanne og signerer ord for ord. Bortsett fra at jeg alltid er litt nervøs før forelesninger og presentasjoner, og ofte er den som rekker opp hånda og stiller spørsmål. Disputasen var Det Skumleste Ever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?* Å ringe ut til noen. F.eks. kjente jeg ikke har snakket med på lenge eller offentlige kontorer type NAV etc. Jeg klarer å ringe å bestille frisørime og legetime nå, men ikke da jeg var ung voksen.
![]() |
#92 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Uff, ja, det er vel strengt tatt tilfellet her også.
![]() |
#93 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Booke salgsmøter... :hat:
![]() |
![]() |
#94 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Skummelt å søke jobber. Jeg har akkurat sendt en søknad og har helt hjertebank når telefonen ringer... 14 år siden siste jeg var i den situasjonen)
![]() |
#95 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Kom på en ting til. Jeg blir nervøs av å handle hus. Stort lån bekymrer meg ikke, vi låner ikke mer enn vi fint kan betjene, men det er noe med å bruke så ufattelig mye penger på en gang. Særlig om huskjøpet involverer mye oppussing. :i vurderingsprosess:
![]() |
![]() |
#96 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kom også på en ting til. Jeg er ikke redd for å prate i forsamlinger, jeg kan ha presentasjoner, taler, skuespill på sparket - det meste går jo greit til slutt. Men fri og bevare meg for small talk med folk jeg kjenner bare litt! Ugh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Noob
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Når jeg må ringe og ta ubehagelige telefonsamtaler.... har egentlig ganske stor telefonskrekk...
![]() |
#98 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Spying, inkludert alle mistankar, forventningar og vrangforestillingar om at det kan komme. Det er hovudsakleg omgangssjuke som skremmer livskiten av meg, pga. komplikasjonar eg får. Men dette er nok meir panikkangst enn nervøsitet, for det er hjertebank, pusteproblem, svimmelhet, prikking i armar, brystet snører seg etc.
![]() |
#99 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er husredd, og tildels mørkeredd. For å toppe det hele er jeg mer redd for en øksemorder i boden inne, enn at noen skal bryte seg inn.
![]() |
#100 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Mørkredd, ja! Eg er veldig mørkredd.
![]() |
|
|